underlig vejrtrækning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.891 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

SaNiNa

Nicklas har her til aften har en lidt underlig vejrtrækning. som om han ikke rigtig får trukket det rigtig og samtidig meget være meget for pustet. troee til at starte med det var fordi han bare tumlede som jeg ved ikke hvad som han altid gør, men selv nu hvor han sover lyder det underligt, men han ligger jo osse og rubber.

Er der nogen som har prøvet det før?

han har jo lige op til jul haft lidt på den ene lunge og ved ikke om det kan have noget med det at gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Pia

Det kan nemt være lungebetændelse igen.. Men det kan også være kihoste..Så for de en sjov vejrtræknig.. Det var på den måde vi fandt ud af at Lærke havde kighoste.. Altså pga en uregelmæssig vejrtrækning..
Jeg ville holde godt øje med ham i nat og så søge læge i morgen søde..

Knus Pia.

Anmeld

6. januar 2010

SaNiNa

Pia skriver:

Det kan nemt være lungebetændelse igen.. Men det kan også være kihoste..Så for de en sjov vejrtræknig.. Det var på den måde vi fandt ud af at Lærke havde kighoste.. Altså pga en uregelmæssig vejrtrækning..
Jeg ville holde godt øje med ham i nat og så søge læge i morgen søde..

Knus Pia.

Puha det syntes jeg så ikke lige han skal have nu her. øv øv jeg tør næsten ikke lægge mig til at sove for han piver osse lidt i søvne og jeg skal ind til ham rimelig tit

Anmeld

6. januar 2010

Pia

Har du ikke en madrass du kan ligge på gulvet inde ved ham, så du kan sove i samme rum som ham??

Ja det var jo ikke for og skræmme dig...
Men når han nu lige har haft lungebetændelse er hans krop jo svag og derved kan han nemt fange noget nyt..

Knus

Anmeld

6. januar 2010

SaNiNa

Pia skriver:

Har du ikke en madrass du kan ligge på gulvet inde ved ham, så du kan sove i samme rum som ham??

Ja det var jo ikke for og skræmme dig...
Men når han nu lige har haft lungebetændelse er hans krop jo svag og derved kan han nemt fange noget nyt..

Knus

Han sover i sin egen seng lige ved siden af mig hvis han ikke sover mellem os. så han er hele tiden lige ved som.

Men jeg er blevet så van til han er der at jeg først hører ham, når han græder eller ligger og kigger på mig (så vågner jeg med det samme) men små piv dem hører jeg ikke mere

Anmeld

6. januar 2010

Smølf

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas har her til aften har en lidt underlig vejrtrækning. som om han ikke rigtig får trukket det rigtig og samtidig meget være meget for pustet. troee til at starte med det var fordi han bare tumlede som jeg ved ikke hvad som han altid gør, men selv nu hvor han sover lyder det underligt, men han ligger jo osse og rubber.

Er der nogen som har prøvet det før?

han har jo lige op til jul haft lidt på den ene lunge og ved ikke om det kan have noget med det at gøre

Hej...

En mor kender sit barn bedst, og hvis han trækker vejret anderledes kan jeg godt forstå du er bekymret. Ring til vagtlægen og forklar hvordan hans vejrtrækning er anderledes og så må han afgøre om han skal lyttes på i aften. Så ved du at du har gjort hvad du kan her i aften.

KH Neta -som uden tvivl selv ville være nervøs i samme situation.

Anmeld

6. januar 2010

KWL

Han sover i sin egen seng lige ved siden af mig hvis han ikke sover mellem os. så han er hele tiden lige ved som.

Men jeg er blevet så van til han er der at jeg først hører ham, når han græder eller ligger og kigger på mig (så vågner jeg med det samme) men små piv dem hører jeg ikke mere

Tro mig hvis der er noget galt så høre du det. Bare rolig. Sådan er vi indrettet os mødre Men jeg ville helt klart ringe til vagt lægen og høre hvad han har at sige. Måske vil han se ham men så må i jo afsted.

Jeg tænker det kan være noget astmatisk bronkitis - det har min lille pige og når du forklare hvordan det lyder så er det lige som hun gør.

God bedring med ham.

Anmeld

6. januar 2010

Camilla_a

Det kunne godt lyde som den gang min søn havde RS... Jeg ville nok ringe til vagtlægen.

Anmeld

7. januar 2010

SaNiNa

Ringede til vagtlægen da manden kom hjem, men vagtlægen syntes vi skulle se tiden af til i morgen når vores egen læge åbnede igen og hvis det blev helt slemt i løbet af natten skulle vi ringe igen.

Han har sovet som en sten, men de piv i mellem, men trækker stadig vejret underligt det mest underlige er jo det ikke er hele tiden.

Nå men ringer til vores egen læge når han åbner

Anmeld

7. januar 2010

M&F&C

Ringede til vagtlægen da manden kom hjem, men vagtlægen syntes vi skulle se tiden af til i morgen når vores egen læge åbnede igen og hvis det blev helt slemt i løbet af natten skulle vi ringe igen.

Han har sovet som en sten, men de piv i mellem, men trækker stadig vejret underligt det mest underlige er jo det ikke er hele tiden.

Nå men ringer til vores egen læge når han åbner

Min datter, Frederikke, lod ligesådan kort efter hun havde haft en lungebetændelse hun fik pencilin for. Vi var ved vagtlæge, da det lød rigtig træls og virkede rigtig hårdt for hende! - men der var ingen grund til bekymring - det var "bare" falsk strubehoste, som han ikke kunne gøre så meget ved. Vi skulle bare ligge nogen telefonbøger under  hovedgærdet på hendes seng, så den blev hævet lidt.

Håber ikke det er noget slemt! Det er hårdt når de tager sådanne nogen ture, hvor de fejler flere ting, som følge af de ting de fejlede før.

Knus Malene - med Frederikke på 16 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.