Overraskelse til manden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

TbCp

Vi har lavet et nytårsfortsæt sammen i år. Vi skal være bedre til at forkæle hinanden, elske hinanden og være kærester.

Derfor har jeg bestilt en overnatning på Hvedholm slot

Fra fredag d. 15. til om lørdagen.
Det er et slotsophold jeg har bestilt.

Jeg har arrangeret pasning af Liva og har taget fri kl. 12 den dag.

Planen er at jeg ikke fortæller Carsten noget om det. Jeg pakker noget tøj til ham og kører ned og afleverer Liva hos mine forældre. Jeg skulle gerne have ham med i bilen der fordi jeg så ville køre direkte videre mod Hvedholm fra mine forældre.
Men... jeg er nok nødt til at løfte lidt af sløret for ham, han er ofte til møde og f.eks. nu på fredag skal han være i Roskilde kl. 12..... det ville være så surt hvis han planlagde et møde d. 15. 
Så må lige finde ud af hvordan jeg skal gøre det..... vil jo ikke røbe det hele...

Glæder mig ihvertfald  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

anna-jonas

Fedt............glæder mig til at overskuddet er der, til sådan noget herhjemme.

Sig da til ham, at i skal ned og drikke kaffe hos dine forældre, fordi de har noget de gerne vil fortælle jer.

Knus Mette

Anmeld

6. januar 2010

oo

jeg gad altså godt være kærester med dig, Tina...og også med Carsten for den sags skyld, I tager sådan nogle dejlige steder hen! men det her er jo lige i nærheden

Anmeld

7. januar 2010

Vinker

Super godt nytårsforsæt - Det er så vigtigt at stoppe og og snakke om det man kan og bør gøre bedre OG derefter virkelig også gør noget ved det!!! Vi har faktisk lavet et ligende nytårsforsæt herhjemme!

Rigtig skøn ide med den weekendtur. Så kan I rigtig snakke, hygge, putte og kramme (og mere til ) uden at skulle op og natten til lille fisen

Ja det er liiiige med at holde det hemmeligt. Det kan godt være svært  men synes Mettes ide er meget god!

Håber I får et fantastisk slotsophold. Jeg ser også meget frem til at vi ska på wellness ophold her 23.-24. januar

Anmeld

7. januar 2010

Klitgaard

Skønt nytårsforsæt i har jeg har også lyst til at komme afsted, men vi skal sparre (hader at sparre ) da vi skal til italien til sommer

Anmeld

7. januar 2010

Barbamama

ej det lyder bare skønt!!!!

Anmeld

8. januar 2010

Dictes mor

Der var vi på slotsophold, da vi havde været sammen i fem år. Det er bare så fint og meget meget meget romantisk. Man bor i rigtige prinsesseværelser og slottet og så flot! Det er virkelig en oplevelse, som du skal glæde dig til!

Anmeld

8. januar 2010

TbCp

Majastina skriver:

Der var vi på slotsophold, da vi havde været sammen i fem år. Det er bare så fint og meget meget meget romantisk. Man bor i rigtige prinsesseværelser og slottet og så flot! Det er virkelig en oplevelse, som du skal glæde dig til!

Neeej det lyder bare rigtigt godt 

Anmeld

8. januar 2010

TbCp

Klitgaard skriver:

Skønt nytårsforsæt i har jeg har også lyst til at komme afsted, men vi skal sparre (hader at sparre ) da vi skal til italien til sommer

Vi har egentlig heller ikke rigtig penge til "den slags" men afsted skal vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.