Hjælp til legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

hc=k

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op. Jeg føler overhovedet ikke at jeg kan underholde min søn på 9 måneder og jeg kan se at han er frustreret over at han keder sig.

Kan nogle anbefale noget legetøj som han ville kunne synes var rigtig sjovt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg tænker på stable klodser, pegebøger eller bolde.

Anmeld

6. januar 2010

Diana...

Jep den bedste kur DP/Vuggestue ha ha sådan var lucas os og det har bare hjulpet meget at han er kommet ud blandt andre børn 

Knus Diana 

Anmeld

6. januar 2010

hc=k

nutche skriver:

jeg tænker på stable klodser, pegebøger eller bolde.

Han gider bare ikke sådan noget mere det er aaaaaalt for kedeligt.

Anmeld

6. januar 2010

Lone Jakobsen

hvad så med et hamrebræt? hvordan kan du se at han keder sig?

Anmeld

6. januar 2010

hc=k

DianaMoar skriver:

Jep den bedste kur DP/Vuggestue ha ha sådan var lucas os og det har bare hjulpet meget at han er kommet ud blandt andre børn 

Knus Diana 

Ja jeg glæder mig også sindsygt til at få en plads til ham, men det ser ikke ud som om jeg kan nå det inden min barsel slutter

min barsel slutter 16 feb. men jeg har først garentiplads fra 9. marts, det er noget rigtig lort...

Anmeld

6. januar 2010

hc=k

nutche skriver:

hvad så med et hamrebræt? hvordan kan du se at han keder sig?

Jeg kan se at han keder sig ved at han sidder med sit legetøj i 2 minutter og så lægger han det fra sig og sidder lidt og kigger, så piver han lidt, kigger igen rundt på hans ting, klapper lidt, trommer på noget og så græder han ellers bare og det er sådan hver dag også selvom vi prøver nok så meget at lege med ham

Anmeld

6. januar 2010

Diana...

hc=k skriver:

Ja jeg glæder mig også sindsygt til at få en plads til ham, men det ser ikke ud som om jeg kan nå det inden min barsel slutter

min barsel slutter 16 feb. men jeg har først garentiplads fra 9. marts, det er noget rigtig lort...

Det var godt nok sent. 

Anmeld

6. januar 2010

hc=k

DianaMoar skriver:

Det var godt nok sent. 

Ja det er noget værre lort og jeg er rigtig træt af det. Jeg søgte da jeg skulle, men der skete en fejl og ja det skal jeg så bøde for nu.. Jeg er "heldigvis" på kontanthjælp så det jeg godt kan få lov at gå hjemme til han får plads, men det er sgu træls for jeg vil gerne ud og lave noget..

Anmeld

6. januar 2010

Vingummien

hc=k skriver:

Jeg kan se at han keder sig ved at han sidder med sit legetøj i 2 minutter og så lægger han det fra sig og sidder lidt og kigger, så piver han lidt, kigger igen rundt på hans ting, klapper lidt, trommer på noget og så græder han ellers bare og det er sådan hver dag også selvom vi prøver nok så meget at lege med ham

Jeg tror at generalt bare at noge nyt og spændende legetøj vil virke.

Vi har legetøj der står gemt væk som vi bytter ud med en gang imellem så der kommer noget der ikke er der hver dag hele tiden.

Herhjemme gider Emil ikke lege hvis han har rodet, tror ikke han kan overskue det.

Måske vil han også bare lege med dig? Emil elsker vilde lege

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.