besøg hos dp igen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Barbamama

Ja som overskriften lyder besøgte vi hende igen i dag. Og i dag havde hun to piger der. De larmede rimelig meget og det kunne hun slet ikke finde ud af. Hun blev simpelthen så ked af det, så det er jeg lidt spændt på hvor lang tid der går før hun vænner sig til. Det var dig lidt sødt for på et tidspunkt gik jeg lige ud i gangen med hende for at trøste hende og så kom den ene lille pige (hun er vel 2år) ud til mig med Carlas sut. Det var bare så sødt. Lidt senere blev hun dog jaloux på Carla så hun rev hende lige i øjet. Uhh det gør altså ondt på mig at se når Carla bare sidder og ikke aner hvad der foregår og så får hun bare lige sådan en på låget.... Nu skal vi ned til hende igen i næste uge så hun lige prøver det et par gange inden vi kører hende rigtigt ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

anna-jonas

Michella...........sådan noget må du ikke fortælle........jeg får sgu' helt tårer i øjnene, af at tænke på Carla, der bliver revet på kinden............bare fordi hun er der.

Men det skal nok gå...............Carla skal nok lære at sige fra.

Anmeld

7. januar 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Michella...........sådan noget må du ikke fortælle........jeg får sgu' helt tårer i øjnene, af at tænke på Carla, der bliver revet på kinden............bare fordi hun er der.

Men det skal nok gå...............Carla skal nok lære at sige fra.

nårh hvor er du sød. Ja jeg kan heller ikke lide det og slet ikke når hun ingen anelse har om hvorfor hun lige pludselig bare bliver revet. Det er jo en smerte der bare kommer ud af det blå. Skide synd....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.