Den omtalte mor-følelse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Livas mor

Må bare ud med min glæde..

Så kom den endelig, den der følelse som alle taler om.. Mor-følelsen! Vi har som nogen måske ved haft en hård start på livet med lille Liva, som havde en hård fødsel og desværre har haft kolik siden fødslen (er i dag på 9.uge).. Så det har været en stor kamp og ren og skær overlevelse meget af den første tid.

Men forleden mens jeg lå med hende på maven og hun faldt i søvn, så ramte mor-følelsen mig bare, følelsen af at være et med hinanden og at jeg var hendes mor og ikke kun et barn jeg havde til låns.. Gav hende bare ekstra mange kys den dag og det gør dagene lidt nemmere at komme igennem nu, selv om vi stadigvæk har det en anelse hårdt.. Men kan nu med sandhed i stemmen sig:

JEG ER MOR TIL EN FANTASTISK PIGE; SOM ER MIN OG SOM JEG ELSKER..

Knus den lallegalde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

ivfmarie

Årh maaan... ! LÆkkert for dig - og for jer. Så er det hele bare sjovere!

Anmeld

6. januar 2010

Mum33

Tillykke  Syntes det er dejligt at du har mod til at indrømme, at den ikke var der fra starten. Det syntes jeg var svært.

Anmeld

6. januar 2010

BOBS

fantastisk for dig...skøn følelse ikke ? især hvis man har kæmpet som det lyder til i har.....

Anmeld

6. januar 2010

Livas mor

I.E.K. skriver:

Tillykke  Syntes det er dejligt at du har mod til at indrømme, at den ikke var der fra starten. Det syntes jeg var svært.

Det har også været svært, har egentlig kun betroet mig til Livas far og min egen mor, for det er jo sådan noget man ikke taler om vil mange mene! Men det er nok også nemmere at sige nu, hvor jeg bare ikke er i tvivl om jeg er mor og min datter ikke kunne være mere fantastisk

Anmeld

6. januar 2010

Livas mor

BOBS skriver:

fantastisk for dig...skøn følelse ikke ? især hvis man har kæmpet som det lyder til i har.....

Jo endelig forstår man hvad andre mener når de siger og skriver at de elsker deres børn og er guds gave til dem.. For det har de jo helt ret i! Ved at vi slet ikke er igennem den hårde tid endnu, men samtdig ved jeg også nu at vi nok skal klare den med et ekstra gram kærlighed

Anmeld

6. januar 2010

Mum33

Livas mor skriver:

Det har også været svært, har egentlig kun betroet mig til Livas far og min egen mor, for det er jo sådan noget man ikke taler om vil mange mene! Men det er nok også nemmere at sige nu, hvor jeg bare ikke er i tvivl om jeg er mor og min datter ikke kunne være mere fantastisk

Sådan skal det jo også være  Syntes bare det var hårdt at alle fortalte om den kæmpe kærlighed de følte allerede da barnet blev lagt på deres mave. For mig var det bare en dreng !! Ingen vilde følelser der. De er kommet - også vildere end man kunne forestille sig når man ikke har prøvet det før.

Anmeld

6. januar 2010

SaNiNa

Hvor er det dejligt at hører. der er ikke noget mere skønt ende sine børn

Anmeld

6. januar 2010

Mumto3

Åh, hvor skønt!!! Tillykke med det!!! Det er bare så dejligt når de store følelser endelig kommer. ,-og så er det bare med at benytte enhver lejlighed til at have hende sovende på dit bryst. Det er så kort en tid de gider det, og det er så skønt! (Specielt hvis man også orker at smide tøjet og ligge nøgne hud-mod-hud. Det er jo sådan helt videnskablig bevist at det frigiver nogle at de der 'kærlighedshomoner', som gør at vi føler at vi elsker vores børn endnu højere).

Anmeld

6. januar 2010

Livas mor

Mumto3 skriver:

Åh, hvor skønt!!! Tillykke med det!!! Det er bare så dejligt når de store følelser endelig kommer. ,-og så er det bare med at benytte enhver lejlighed til at have hende sovende på dit bryst. Det er så kort en tid de gider det, og det er så skønt! (Specielt hvis man også orker at smide tøjet og ligge nøgne hud-mod-hud. Det er jo sådan helt videnskablig bevist at det frigiver nogle at de der 'kærlighedshomoner', som gør at vi føler at vi elsker vores børn endnu højere).

Ja det er rigtig dejligt at have hende tæt på, også når hun bare er stille (græder jo virkelig meget pga. den dumme kolik).. Så det var bare en helt specielt følelse at hun bare lå der helt stille og så faldt i søvn, når vi nromalt skal vugge hende i armene under skrig og skrål i ca. 30 min! Så tro mig benytter enhver lejlighed til lidt kropskontakt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.