MaleneG og min termin idag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

MoarTNoah

Og taak for al vestøven håber det hjælper ..

Og send endelig mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KatrineR skriver:

Ej hvor dejligt med et lille tip ..

Malene har godt nok osse prøvet alt muligt, igår stod den på kinesisk, og før det sengehopperi.. hehe..

Men går da igang lisså snart min far er taget hjem igen .. syns ikk lige jeg skal sidde med maven fremme når han er på besøg.. hehe..

haha,.. jo, kom nu

Ja, Malene har prøvet lidt af hvert efterhånden.. Men mon ikke Melissa kigger ud når det passer moar aller dårligst!?

Jeg går bare og venter på at få sms'en hvor der står "nu kører vi på fg" fra hende, men jeg må nok være tålmodig lidt endnu... og hvordan har I det så ikke selv når JEG er utålmodig på Jeres vegne!?

hihi!

Anmeld

6. januar 2010

MoarTNoah

Caroline86 skriver:

haha,.. jo, kom nu

Ja, Malene har prøvet lidt af hvert efterhånden.. Men mon ikke Melissa kigger ud når det passer moar aller dårligst!?

Jeg går bare og venter på at få sms'en hvor der står "nu kører vi på fg" fra hende, men jeg må nok være tålmodig lidt endnu... og hvordan har I det så ikke selv når JEG er utålmodig på Jeres vegne!?

hihi!

Hehe.. jo det skal nok passe med at vandet går midt i køen i føtex.. griner.. Men så længe de små bebser kommer er tiden nok aldrig dårlig.. hehe..

UH, du må lige skrive herinde når hun skriver til dig så, så vi andre osse kan holde øje med det ..

Jeg laver alt muligt for at få tiden til at gå, så jeg ikke bliver så utålmodig, men jeg er nok osse bare meget tålmodig af natur

Anmeld

6. januar 2010

oo

for to år siden var min veninde mega højgravid og sur over at ungen ikke ville komme ud. for at gøre hende glad, kom hendes kæreste en dag hjem med alle tre pirates of the carribean film og vi jokede lidt pr sms med at hvis ikke johnny fik gang i veerne, så kom de ALDRIG igang...og ganske rigtig, halvvejs inde i første film startede veerne og 7 timer efter havde hun født en meget nydelig lille dreng derhjemme (altså det med derhjemme var planlagt ) - så find noget Johnny frem, tøser!!

og held og lykke og god vind og break a leg og hvad man ellers siger rundt omkring, det er jo kæmpe stort det der skal ske lige om lidt

Anmeld

6. januar 2010

MoarTNoah

Tjuhl skriver:

for to år siden var min veninde mega højgravid og sur over at ungen ikke ville komme ud. for at gøre hende glad, kom hendes kæreste en dag hjem med alle tre pirates of the carribean film og vi jokede lidt pr sms med at hvis ikke johnny fik gang i veerne, så kom de ALDRIG igang...og ganske rigtig, halvvejs inde i første film startede veerne og 7 timer efter havde hun født en meget nydelig lille dreng derhjemme (altså det med derhjemme var planlagt ) - så find noget Johnny frem, tøser!!

og held og lykke og god vind og break a leg og hvad man ellers siger rundt omkring, det er jo kæmpe stort det der skal ske lige om lidt

Skal lige se om jeg har den henne på hylden, der er alligevel intet andet godt i tv, og Johnny er jo en lille lækkerbisken at se på.. så der kan vel ingen skade ske.. hehe..

Igår så vi show med Jeff Dunham og alle hans figurer, var flad af grin!! Men det satte intet igang, så vil prøve med Johnny idag

Anmeld

6. januar 2010

oo

KatrineR skriver:

Skal lige se om jeg har den henne på hylden, der er alligevel intet andet godt i tv, og Johnny er jo en lille lækkerbisken at se på.. så der kan vel ingen skade ske.. hehe..

Igår så vi show med Jeff Dunham og alle hans figurer, var flad af grin!! Men det satte intet igang, så vil prøve med Johnny idag

jeg hepper!! jeg mener...johnny går jo lige i underlivet normalt, så det burde virke

Anmeld

6. januar 2010

MoarTNoah

Tjuhl skriver:

jeg hepper!! jeg mener...johnny går jo lige i underlivet normalt, så det burde virke

Ingen Johnny på hylden ... ØV BØV!!

Så nu ser vi Anders "Anden" Matthesens nye show, vender tilbage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.