Ingen Baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Klitgaard

Mine skønne skønne kollega fødte i nat sit første barn en perfekt lille dreng hun har lige sendt et billede af ham du godeste hvor er han dejlig

Nu har jeg jo tre børn ,og vi skal ikke have flere der skal jo overskud økonomi og plads til og min mand har overhovedet heller ikke lyst

Men lige siden jeg tidlig i morgs fik beskeden fra min kollega ,har jeg nærmest gået med et sug/klump i maven . Jeg kan slet ikke holde ud at tænke på at jeg aldrig skal føde igen og have en nyfødt baby på maven aldrig skal amme mere aldrig være gravid tænk jeg skal aldrig have en baby igen er lige ved at tude over det Det er ikke til at holde ud at tænke på

skulle lige have mine tanker ud

Hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

anna-jonas

Sjovt du lige skriver det..............for min gode ven, fødte en stor og velskabt dreng d. 4 jan. og jeg har haft det lige som dig. Troede bare at det var mig, der gik og var lidt for meget............så skønt, at høre at jeg ikke er alene.

Anmeld

6. januar 2010

Vingummien

må også slå mig til her. Skal dog have flere, men ikke nu. Og ej tænker på det hver dag efterhånden.

Anmeld

6. januar 2010

Milka

da vi var hos lægen i dag var der en pige i venteværelset med sin baby på halvanden måned. jeg spurgte om jeg lige måtte kigge lidt tættere på og NEJ hvor var hun bare cute, jeg kunne slet ikke komme over så lille og fin hun var (har bøtterne virkelig været så små?). og bare de lyde hun lavede! jeg fik også nærmest et sug i maven og tænkte: sådan én vil jeg også have ...

Anmeld

7. januar 2010

Vinker

Tanken om at være gravid igen, have en lille baby i maven, mødet med den nyfødte, ammehyggen og de små gryntelyde... ÅÅåh ja jeg vil også snart ha en lille baby igen, MEN det skræmmer mig lidt fordi jeg ved at det blir min sidste graviditet og sidste lille baby og jeg vil ikke at det skal ende... Men jeg er skruk og alligevel halv panisk over at det er sidste gang, suk....

Jeg har det lidt på samme måde med tanken om at skulle giftes - Pludselig er den pigedrøm jo også bare overstået....

Anmeld

7. januar 2010

lion

Jeg kan helt forstå hvordan I har det.

Det er lidt anderledes for mig lige for tiden, jeg kan ikke vente til lillemanden kommer ud, så jeg kan møde ham. Men alligevel har jeg mere tålmodighed end sidst.

Anmeld

7. januar 2010

Klitgaard

Dejligt der er flere der har det som mig. synes stadig det er så hårdt jeg ikke skal opleve det igen

Min mand er på job tog afsted igår og kommer først hjem i morgen , men jeg er kommet til at skrive en sms til ham hvor jeg spørger ham om han ikke lige kommer hjem en smut så vi kan lave en baby mere . det gjorde han så ikke .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.