Lige et spørgsmål mere vedr. panodil....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Klumpe-dumpe

Altså ham lægen i mandags sagde jeg bare skulle give panodil.... Hvilke jeg så gjorde..... Men de gange jeg har givet hende virker det til, hun bliver total hyper, jeg vil jo mene hun skulle blive døssig... Men altså de 5-6 gange hun har fået har altid været til natten, og så har hun aldrig ville sove. Hun carter rundt og griner fjoget og måske virke en smule "mærkelig"....

Kan det være Malucca bliver "skæv" af dem eller ikke kan tåle dem???

(Jeg kan ikke selv tåle smertestillende, kaster op, får vejrtrækningproblemer og ser mærkelige ting.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Milka

hmm ... det har du godt nævnt før. jeg aner det ikke, men jeg ville da helt klart spørge lægen

Anmeld

6. januar 2010

KWL

Jeg tænker også du skal spørge lægen men når man tager panodil får man det jo lidt bedre og kan de ting man plejer næsten... Måske derfor?? !!

Anmeld

6. januar 2010

anna-jonas

Enig med Kristine...............der skyldes nok at hun får det bedre, og derfor er i hopla. Men spørg lægen..........det skader ikke.

Anmeld

6. januar 2010

susan82

Lærke er blevet lige sådan et par gang da vi var ramt af svinet.

Men tænker det også kan være et indholdsstof som er i panodil supp hun ikke kan tåle/reagere på. Har du prøvet at give hende flydende? Reagere hun også sådan der?

Anmeld

6. januar 2010

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Lærke er blevet lige sådan et par gang da vi var ramt af svinet.

Men tænker det også kan være et indholdsstof som er i panodil supp hun ikke kan tåle/reagere på. Har du prøvet at give hende flydende? Reagere hun også sådan der?

Så brækker hun sig i stride strømme

Men håber det er ørene, og de kan "fikse" dem imorgen, så jeg snart kan få noget søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.