Hvordan får man fat i fyren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej de damer...

Jeg mødte en super sød fyr til en fest hos min overbo for 3 uger siden. Jeg kendte ham godt lidt i forvejen, eller viste hvem han var. Her i byen ved man hvem alle på ens alder er. Når men vi hang ud hele aften sammen, ja faktisk til kl 7 om morgen, dog uden af lave noget om helst, vi snakkede bare...men kunne mærke vi begge var tilstrukket af hinanden.

Men fik ikke hans nummer, og han har ikke face. Og kan bare ikke lade vær med af tænke på ham...

Skal jeg spørge min overbo om hans nr og alt det?? selv om jeg jo ikke er sikker på han vil noget. Hvad ville i gøre??

knus en fortvivlet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

anneR

Du har indtet og miste, så spør overboen, om hans nr. 

Anmeld

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

Hej de damer...

Jeg mødte en super sød fyr til en fest hos min overbo for 3 uger siden. Jeg kendte ham godt lidt i forvejen, eller viste hvem han var. Her i byen ved man hvem alle på ens alder er. Når men vi hang ud hele aften sammen, ja faktisk til kl 7 om morgen, dog uden af lave noget om helst, vi snakkede bare...men kunne mærke vi begge var tilstrukket af hinanden.

Men fik ikke hans nummer, og han har ikke face. Og kan bare ikke lade vær med af tænke på ham...

Skal jeg spørge min overbo om hans nr og alt det?? selv om jeg jo ikke er sikker på han vil noget. Hvad ville i gøre??

knus en fortvivlet...

Jeg ville helt klart rende op og invitere ham med til en kommende fest eller lign. hvis jeg var interesseret i en fyr. Jeg ville ikke gå op og spørge efter hans nummer, men invitere ham til en fest, ja tak! Så kan han vælge at sige ja tak og så ved du han måske er in to you, eller han kan sige nej tak og så ved du han nok ikke lige følte det samme som dig

Dét er hvad jeg ville gøre, hvis det var...

Knus og held og lykke med det

Anmeld

6. januar 2010

Mutti2

Anonym skriver:

Hej de damer...

knus en fortvivlet...

Nu skriver du ikke noget om din/jeres alder!! Så det er egentligt svært at bedømme, da jeg synes det kommer meget an på modenhed!!

Men hvis det var mig, havde jeg højst sandsynligt prøvet  

Held og lykke.

Knus Pernille

Anmeld

6. januar 2010

Anonym trådstarter

Sabrina17 skriver:

Jeg ville helt klart rende op og invitere ham med til en kommende fest eller lign. hvis jeg var interesseret i en fyr. Jeg ville ikke gå op og spørge efter hans nummer, men invitere ham til en fest, ja tak! Så kan han vælge at sige ja tak og så ved du han måske er in to you, eller han kan sige nej tak og så ved du han nok ikke lige følte det samme som dig

Dét er hvad jeg ville gøre, hvis det var...

Knus og held og lykke med det

Rigtig god ide med en fest ...men hvordan får jeg ham inviteret når jeg ikke har hans nr. Kan jo ikke komme i kontakt med ham...

Anmeld

6. januar 2010

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Nu skriver du ikke noget om din/jeres alder!! Så det er egentligt svært at bedømme, da jeg synes det kommer meget an på modenhed!!

Men hvis det var mig, havde jeg højst sandsynligt prøvet  

Held og lykke.

Knus Pernille

Jeg er selv 23 og han er 26-27....

Syntes os det vildt pinligt af går op og spørge om hans nr, da jeg vil føle mig som en 15 årig..men igen...vil jo vildt gerne se ham igen, og nogen gange må man jo tage en chance... ihhh hvorfor har han heller ikke face som alle andre mennesker...hihi...

Anmeld

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

Rigtig god ide med en fest ...men hvordan får jeg ham inviteret når jeg ikke har hans nr. Kan jo ikke komme i kontakt med ham...

Du inviterer din overbo og siger at du da rigtig gerne kunne tænke dig fyren du talte så meget med sidst, kom med Og selvfølgelig hentyder til at du sagtens kunne lide ham

Anmeld

6. januar 2010

Anonym trådstarter

Sabrina17 skriver:

Du inviterer din overbo og siger at du da rigtig gerne kunne tænke dig fyren du talte så meget med sidst, kom med Og selvfølgelig hentyder til at du sagtens kunne lide ham

Smiler...det må jeg helt klart se om jeg kan få stablet på benene med sådan et fest...mange tak for dit råd...

Anmeld

6. januar 2010

Mutti2

Anonym skriver:

Jeg er selv 23 og han er 26-27....

Syntes os det vildt pinligt af går op og spørge om hans nr, da jeg vil føle mig som en 15 årig..men igen...vil jo vildt gerne se ham igen, og nogen gange må man jo tage en chance... ihhh hvorfor har han heller ikke face som alle andre mennesker...hihi...

Hahaha.... Nogle mennesker er bare ikke helt med på moden  Jamen du skal da klart gøre det!!

Ellers kommer det helt sikkert aldrig til at ske.

Nu giver jeg et råd videre, som jeg selv fik af en af de dejlige kvinder her på Baby.dk...... "KÆMP FOR KÆRLIGHEDEN"

Vi krydser for dig  Og lad os høre hvordan det kommer til at gå

Knus Pernille

Anmeld

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

Smiler...det må jeg helt klart se om jeg kan få stablet på benene med sådan et fest...mange tak for dit råd...

Hihi, det var så lidt Men inden du planlægger for meget, så hør lige overboen og fyren der, om de overhovedet vil og HAR TID den dag.. Du kunne evt. snøre dem og sige "Jeg er ikke helt sikker om det bliver den 26,27 eller først wekenden efter, men kan I en af dagene?"

Så du er sikker på de sådan set kan komme. Hehe

Held og lykke med det og god fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.