Hvad kunne du tænke dig der skulle være i en bowlinghal????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

molle85

Hej piger..

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres meninger om hvad i godt kunne tænke jer der var i en bowlinghal hvis i skulle ud og bowle en aften/dag..

Hvad kunne i tænke jer der var af mad muligheder hvis der var et lille spise sted i hallen?

Hvad er jeres forventninger af priser?

Hvad nu hvis dit barn skulle holde sin børnefødselsdag i bowlingen?

Kom med nogle input og gode ideer Og fortæl om jeres meninger..

Maria 33+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Rasmine

Eh... Er det et tricky question?

Min første indskydelse var baner og kugler...

Men jeg ved søreme ikke...

Anmeld

6. januar 2010

ekzunz

Mebach skriver:

LOL - det var også min første indskydelse da jeg så overskriften.

Men hvis jeg skal være seriøs, så kunne jeg godt tænke mig at der var noget ordentlig mad til ungerne hvis man skulle holde børnefødselsdag. Når vores børn er afsted står menuen altid på burger og pomfritter, og det kan altså godt gøres bedre.

Mht. priserne, så synes jeg at fx. børnefødselsdage er pænt dyre - vi har prøvet det én gang og vi gav over 3000 for 15-16 børn - så det ville da være fint hvis det kunne gøres billigere.

Ellers tror jeg såmænd ikke jeg har så store forventninger til bowlinghaller - udover at jeg kan bowle, leje grimme sko og få en tår sodavand

Anmeld

6. januar 2010

MoarTNoah

NAT BOWLING!

Med diskolys, specialtilbud i baren, og selvlysende kegler

Og hvis den lyserøde selvlysende kegle er forrest og man laver en strike får hele bordet en omgang

totalt yndlings.. hehe..

Anmeld

6. januar 2010

molle85

Znuzke skriver:

LOL - det var også min første indskydelse da jeg så overskriften.

Men hvis jeg skal være seriøs, så kunne jeg godt tænke mig at der var noget ordentlig mad til ungerne hvis man skulle holde børnefødselsdag. Når vores børn er afsted står menuen altid på burger og pomfritter, og det kan altså godt gøres bedre.

Mht. priserne, så synes jeg at fx. børnefødselsdage er pænt dyre - vi har prøvet det én gang og vi gav over 3000 for 15-16 børn - så det ville da være fint hvis det kunne gøres billigere.

Ellers tror jeg såmænd ikke jeg har så store forventninger til bowlinghaller - udover at jeg kan bowle, leje grimme sko og få en tår sodavand

Hvad for noget mad har du i tankerne til en børne fødselsdag?

Hold da op 3000 kr for 15 børn, så er det da vist os betalt.

Maria

Anmeld

6. januar 2010

molle85

Mebach skriver:

Hehe nej det er ikke et Tricky Question...

Jeg har en veninde som måske skal overtage et bowlingcenter så jeg tænkte jeg lige ville finde ud af hvad folk forventede at få i et bowling center

Maria

Anmeld

6. januar 2010

ekzunz

molle85 skriver:

Hvad for noget mad har du i tankerne til en børne fødselsdag?

Hold da op 3000 kr for 15 børn, så er det da vist os betalt.

Maria

Tjooo - så langt har jeg jo ikke tænkt, men jeg synes bare at hver gang vores unger har været afsted har de fået burger og pom-fritter.

Vores børn har fx. været inviteret til kl. 14, og så kunne man jo fx. servere boller, kage og saftevand istedet for mad - så burde prisen jo også blive lavere. Og hvis det skal være mad, så kan man jo lave en tallerken med fx. en pizzasnegl, noget grønt, en grov bolle, frikadeller, kylligelår eller hvad ved jeg....men det behøver jo ikke have været i frituren

Det var dyrt, men jeg tror det kostede 119 pr. pers (og måske var vi i virkeligheden 20) og i den pris er 1 lille sodavand - den drikker de til maden, og så bliver de jo også tørstige når de bowler - og der kan man så kun købe dyre sodavand. Der kunne det være smart hvis man kunne få nogle kander saftevand eller lign.

Er du ved at købe en bowlinghal?

Anmeld

6. januar 2010

molle85

Znuzke skriver:

Tjooo - så langt har jeg jo ikke tænkt, men jeg synes bare at hver gang vores unger har været afsted har de fået burger og pom-fritter.

Vores børn har fx. været inviteret til kl. 14, og så kunne man jo fx. servere boller, kage og saftevand istedet for mad - så burde prisen jo også blive lavere. Og hvis det skal være mad, så kan man jo lave en tallerken med fx. en pizzasnegl, noget grønt, en grov bolle, frikadeller, kylligelår eller hvad ved jeg....men det behøver jo ikke have været i frituren

Det var dyrt, men jeg tror det kostede 119 pr. pers (og måske var vi i virkeligheden 20) og i den pris er 1 lille sodavand - den drikker de til maden, og så bliver de jo også tørstige når de bowler - og der kan man så kun købe dyre sodavand. Der kunne det være smart hvis man kunne få nogle kander saftevand eller lign.

Er du ved at købe en bowlinghal?

Ja det kan jeg jo så nok os give dig ret i...

Nej jeg er ikke ved det, men en veninde skal måske overtage en

Anmeld

6. januar 2010

DK

Mere bekvemme muligheder for at sidde ned, he he...

Nej helt seriøst. Altså de der plastik-bænke hvor der kun er plads til 4 og så er man 6 på holdet. Altså det duer da bare overhovedet ikke!! Og der er ingen steder til ens dyre sko man ikke må have på, og man skal ligge sin jakke på det der lille bakke bord i midten af plastik bænken hvor ens øl også skal stå.

Hvis det var mere hyggeligt, altså hvis man ikke er hardcore bowler og kun kigger på pointavlen hele tiden, så ville det da være hyggeligere at komme der en aften med vennerne f.x. Altså hvis man er 6, så går der alligevel lidt tid før det er ens tur, og så ville det da være rart med ordentlige "snakke" faciliteter...

Men det er måske også fordi jeg ikke er en bowler af hjertet. Men det er ovennævnte ting der gør at jeg ikke gider i bowling hallen, for jeg synes faktisk at det er sjovt nok en gang i mellem. Men så sidder jeg en hel aften og er bange for at mine sko bliver stjålet og min jakke får øl på sig, og jeg kan ikke tale med min veninde, for hun sidder længst nede på den hårde plastikbænk. Altså. Så går der lige lidt inden jeg gider igen.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.