Mere bekvemme muligheder for at sidde ned, he he...
Nej helt seriøst. Altså de der plastik-bænke hvor der kun er plads til 4 og så er man 6 på holdet. Altså det duer da bare overhovedet ikke!! Og der er ingen steder til ens dyre sko man ikke må have på, og man skal ligge sin jakke på det der lille bakke bord i midten af plastik bænken hvor ens øl også skal stå.
Hvis det var mere hyggeligt, altså hvis man ikke er hardcore bowler og kun kigger på pointavlen hele tiden, så ville det da være hyggeligere at komme der en aften med vennerne f.x. Altså hvis man er 6, så går der alligevel lidt tid før det er ens tur, og så ville det da være rart med ordentlige "snakke" faciliteter...
Men det er måske også fordi jeg ikke er en bowler af hjertet. Men det er ovennævnte ting der gør at jeg ikke gider i bowling hallen, for jeg synes faktisk at det er sjovt nok en gang i mellem. Men så sidder jeg en hel aften og er bange for at mine sko bliver stjålet og min jakke får øl på sig, og jeg kan ikke tale med min veninde, for hun sidder længst nede på den hårde plastikbænk. Altså. Så går der lige lidt inden jeg gider igen.
Knus
Anmeld