De der strækmærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

Anja

Ikke for at være lyseslukker, men da jeg var gravid med den første var der ingen strækmærker at se, mens maven var fuld af baby, men da den så var tom  - så var der ellers tydelige strækmærker fra navlen og ned. Belv SÅ ærgelig, for jeg troede lige at jeg gik fri

Så jeg tror altså godt at de kan "gemme" sig, hvis I forstår, hvad jeg mener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Lærke90

mine kom vist da jeg var omkring halvvejs .. de kom lige så stille og pludselig var jeg et stort strækmærke  jeg tog kun 13kg på, men min hud reagerede altså på graviditeten..

håber for sig at de holder sig væk

Anmeld

6. januar 2010

Pige2009

Jeg fik et da jeg var i 32. uge og så i uge 37-38 kom der så liiiige 6-7 stykker mere selvom jeg kun tog 10 kg på.

Anmeld

6. januar 2010

mama10

Lone H. skriver:

Jeg er i uge 27 og har heldigvis heller ikk nogle endnu

jeg ikk rigtigt får nogle

- Og utroligt heldigt du ikk har nogle

Men det er vist forskelligt fra person til person - og hvor meget motion du har haft dyrket inden og sådan

Hvad har det med motion at gøre? Har jeg aldrig hørt om eller bare mig?? Hehe.. Er 31+2 og ingen strækmærker på maven, men kun på brysterne!!! :-( gik fra B til E og føler de bliver større og de klør vildt meget!!!

Anmeld

6. januar 2010

Koen.

fik strækmærker på bagdelen omkring uge 12 og dem på brysterne kom omkring uge 20

Tanja 25 + 4

Anmeld

6. januar 2010

TbCp

LauraLW skriver:

Altså dem der er i forbindelse med graviditet :-)

Hvornår fik I dem sådan ca.?

Laura - i 31. uge og stadig uden strækmærker.

Jeg fik dem aldrig
Fødte i uge 35+2 så de kunne jo godt være nået at komme.

Til gengæld fik jeg nogle på brysterne efter fødslen da de blev Dolly Parton store.... dem kan man dog ikke se mere... altså strækmærkerne  

Anmeld

6. januar 2010

LRJ

mama10 skriver:

Hvad har det med motion at gøre? Har jeg aldrig hørt om eller bare mig?? Hehe.. Er 31+2 og ingen strækmærker på maven, men kun på brysterne!!! :-( gik fra B til E og føler de bliver større og de klør vildt meget!!!

Det er fordi så er kroppen vant til at den udvige sig det min JM der har sagt det, aner ikk om det passer jo

Men træls sted at du har fået strækmærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.