blødning i 6+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

louiseHasselstrøm

Heey

Er nød til at spørger nu... det kører rundt i hoved på mig...

Jeg er nu 6+4 og startede med at bløde i mandags om aften (lyserødt med kun når jeg tørrede mig) Igår blev det så til lidt mere rødt med enkle dråber når jeg sad på wc... Har det stadig idag og har været til skaning... (Hvor de ikke ku se noget) de mener det er en spontan abort.

Har ikke haft ondt eller nogen form for klumper i...

Skal jeg gå efter at det er en spontan abort eller er der mon stadig en lille spire.

Jeg oplevede ikk noget ved min første graviditet så det er nyt for mig

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Christie

Hej...

Var selv ude for det samme... og da vi kom til scanning, var der ikke nogen baby at se, så jeg havde også mistet den undervejs.. (var i 7. uge da vi kom til scanning) jeg blødte også lidt undervejs, men det er selvfølgelig meget ærgeligt, men der er ik andet for at i må op på hesten igen...:-)  Held og lykke...

hilsen Christie

Anmeld

6. januar 2010

Karo

fuggi skriver:

Heey

Er nød til at spørger nu... det kører rundt i hoved på mig...

Jeg er nu 6+4 og startede med at bløde i mandags om aften (lyserødt med kun når jeg tørrede mig) Igår blev det så til lidt mere rødt med enkle dråber når jeg sad på wc... Har det stadig idag og har været til skaning... (Hvor de ikke ku se noget) de mener det er en spontan abort.

Har ikke haft ondt eller nogen form for klumper i...

Skal jeg gå efter at det er en spontan abort eller er der mon stadig en lille spire.

Jeg oplevede ikk noget ved min første graviditet så det er nyt for mig

Knus

Sikke noget møg

Jeg har desvære også selv haft en spontan abort i uge 8, men her var der ingen tvivl. Jeg blødte MEGET og derfor vidste vi godt at vi havde mistet den lille

Hvis ikke de kan se noget på scanningen er det nok gået i sig selv, desværer.

Anmeld

6. januar 2010

dithmer

Hejsa. Træls at høre. Har en veninde som prøvede det samme i uge 7 men babyen havde det fint og alt gik i sig selv igen.

Anmeld

6. januar 2010

Risen

Træls at hører håber rigtigt meget for dig at din lille guldklump bare ligger og gemmer sig en smule ! er du blevet henvist til en ny scanning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.