Gå væk sne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

Vingummien

Frederic's moar skriver:

Her i fredericia er der slet ikke særlig meget, der var lige kommet nogle cm i nat.

Men det kan også blive for meget...

Vi skal selv ud at lege i sne alle 3 for første gang, da jeg havde weekend vagt sidste weekend.

Hilsen fra en der kører for dansk autohjælp, som hadder mega meget sne på én gang. Nogle kører stadig rundt på sommerdæk..

Den bil vi skal låne har hel årsdæk og det regner jeg ikke for en ****

Her er der rigtig meget, men sner helkdigvis ikke mere. Vi har ikke rigtig meget i sneen, vi nåede ikke at få købt en slæde til Emil, rigtig øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

DK

Her i Horsens er der sne der har lagt længe nu, men motorvejen er helt fin. SÅ jeg tror bare i jab komme ned til Århus N, så kan i trygt komme resten af vejen til Esbjerg på lørdag.

Anmeld

6. januar 2010

LotteGabriella

FrkT skriver:

Ja puhha, det er bare ikke sjovt mere. Og de er bare SÅ elendige til at få ryddet de veje. Vi bor ud til en landevej (med en lang indkørsel imellem), og det er da en ok stor vej, og alligevel er den endnu ikke blevet ryddet - man kører rundt i en kæmpe portion sæbe, og er nødt til at have ordentlig fart på for ikke at sidde fast. Det er simpelthen for dårligt! Skulle mene det var sådan noget vores skattepenge gik til - men så putter de i hvert fald pengene i deres egne lommer, for rydde sne er de bare dårlige til!

lige præcis

total træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.