lilja & panodilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Milka

er lige kommet fra lægen. lilja's feber, som jeg troede var gået væk, kom tilbage i nat. hun har ingen andre sygdomstegn, og manden sagde at hun har noget virusinfektion og at jeg skal holde øje med hendes temperatur i nogle dage. og hvis den nærmer sig de 40 igen skal jeg straks søge læge(vagt). heldigvis sad der hverken noget på ører eller hals.

jeg fik en garanti med på vejen om at luca nok også bliver syg, og et FORBUD mod at give panodil – det kan sløre sygdomsbilledet ved fx meningitis.

jeg siger til ham: "ved i læger godt, at i alle siger noget forskelligt når det kommer til babyer og panodil?", hvortil han svarer: "jaja, lillemor, nu skal du bare gøre som jeg siger."

øøh  ok

knus fra en smadret lillemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

oo

nej hvor nedladende!!

Anmeld

6. januar 2010

Vingummien

Milka skriver:

er lige kommet fra lægen. lilja's feber, som jeg troede var gået væk, kom tilbage i nat. hun har ingen andre sygdomstegn, og manden sagde at hun har noget virusinfektion og at jeg skal holde øje med hendes temperatur i nogle dage. og hvis den nærmer sig de 40 igen skal jeg straks søge læge(vagt). heldigvis sad der hverken noget på ører eller hals.

jeg fik en garanti med på vejen om at luca nok også bliver syg, og et FORBUD mod at give panodil – det kan sløre sygdomsbilledet ved fx meningitis.

jeg siger til ham: "ved i læger godt, at i alle siger noget forskelligt når det kommer til babyer og panodil?", hvortil han svarer: "jaja, lillemor, nu skal du bare gøre som jeg siger."

øøh  ok

knus fra en smadret lillemor

Det er jo ik engang løgn, de siger bare 10 mill forskellige ting om det panodil og er bare ikke til at finde ud af.

Engang Emil havde knap 40 i feber sagde den første læge at vi ikke måtte give ham det og skulle ringe hver halve time med hvordan han havde det. Da jeg så ringer igen siger ham jeg snakker med der at vi skal give ham det så han kan slappe af og få sovet. Og efter 20min var han bare i super humør, og der var jeg glad for at jeg ikke blev ved at følge den førstes råd.

Anmeld

6. januar 2010

Ni-ko-li-ne

hi hi..... sikke en udmelding!

Anmeld

6. januar 2010

NaFe

Øv af hun stadig har feber, og håber da af luca kan slippe for a blive smittet...

Og sikke en måde af tale på til folk, typisk læger...

Når men min onkel er børnelæge på riget tror jeg det er. og han siger os man ikke skal give panodil. Feluca har aldrig fået panodil ved feber eller andre gange. Men som sagt skal man gøre det man føler er rigtig for sit barn....for ja man får tusind forskellige ting af vide, og hvem skal man lige tro på...

rigtig go bedring med hende....

Anmeld

6. januar 2010

Milka

Tjuhl skriver:

nej hvor nedladende!!

tror mere det var sarkastisk ment – jeg tog det ikke ilde op

er bare lettere irriteret over de forskellige udmeldinger man får mht panodil. så fra nu af er det min egen vurdering der gælder, for jeg er mor og jeg bestemmer ALT 

Anmeld

6. januar 2010

Vinker

Hvor svært kan det være at blive enige om de må få eller ikke få panodil ???

Jeg er personligt mest imod med mindre de små virkelig har ondt. Jeg tar heller ikke selv piller ret tit. Hader at fylde min krop med den slags!

God bedring med det lille pus!

Anmeld

6. januar 2010

Milka

Vinker skriver:

Hvor svært kan det være at blive enige om de må få eller ikke få panodil ???

Jeg er personligt mest imod med mindre de små virkelig har ondt. Jeg tar heller ikke selv piller ret tit. Hader at fylde min krop med den slags!

God bedring med det lille pus!

tak

Anmeld

6. januar 2010

Ida.

Så bliv dog enige mennesker  min læge siger ALTID - bare giv panodil, så hun kan få spist og sovet...

Det har vi så altid gjort...

Hm...

Men god bedring med Liljen!

/Ida

Anmeld

6. januar 2010

MORJESPERSEN

God bedring til hende håber snart hun er på toppen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.