Er jeg for pyldret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Klumpe-dumpe

Hej piger,

Bliver lige nødt til at høre jeg om jeg er ALT for pyldret mht. Malucca.

Altså hun blev jo syg i mandags, efter hun havde været den time i dp.

Hun havde 39.9 i feber, vi tog så til vagtlægen da jeg mistænkte ørene igen. Lægen sagde så, at hun var rød i ørene og halsen, men det var man ALTID når man har feber... (Har jeg dog aldrig hørt om, har I???)

Nåh men Malucca græd så frem til kl. 06.00 tirsdag morgen, før hun faldt i søvn indtil kl. 09.30 

Igår var feberen så faldet til 37,9, men hun sov ikke rigtig igår, og faldt så i søvn kl. 24.00 iaftes, igen i mine arme.

Da jeg så gav hende flaske her til formiddag, så eg der var blod i øret, ringede så og bestilte en tid ved ørelægen imorgen. (Det erumuligt at komme frem idag)

Men er jeg pyldret når jeg vil ha´tjekket hendes øre igen??? Hun har haft MØB on and off siden starten af nov. Men føler mig lidt som mega pyldret, og synes det er så svært, at vurdere om det er ok at bruge lægens tid, når nu der ikke var noget i mandags

Håber I vil give mig jeres mening.

Knus fra os, som også er sneet inde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

NaFe

Jeg syntes ik du pyldret.... Vis du føler af du har brug for a få en læge til a kigge på hende, jamen så er det da det du skal gøre. Man skal ikke tænke på hvad andre tænker eller lægen tænker. Lægen er der for vores skyld.

Selv er jeg sådan en der trækker det i laaangdrav, der skal rigtig meget til før jeg ringer til lægen. Har kun været til ørelæge med feluca. Min vis jeg på noget tidspunkt føler mig usikker omkring hende, så ville jeg ringe med det samme...

Så Syntes da bare du skal fortsætte som du har gjort hidtil...

knus

Anmeld

6. januar 2010

oo

absolut ikke! lægerne er der for at tjekke for sygdom, og du er bange for dit barn er sygt - ergo skal I til lægen

og blod i øret...jeg tænker jo straks trommehinden min ældste lillesøster havde dræn i ørene konstant som lille og som ung og voksen har hun haft store problemer med ørene især...dvs de har været ømtålelige. Hun har sprunget sin trommehinde på venstre øre to gange og begge gange blødte det så jeg syntes du skal holde fast i din lægetid - det er bedre at tage afsted en gang for meget end en gang for lidt, også selvom vejret sikkert er helt umuligt hvor I er.

Rigtig god bedring til lillefisen - og ikke mindst så du kan få lidt ro, det må dælme være hårdt med sådan en grædemikkel

Anmeld

6. januar 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Hej piger,

Hun havde 39.9 i feber, vi tog så til vagtlægen da jeg mistænkte ørene igen. Lægen sagde så, at hun var rød i ørene og halsen, men det var man ALTID når man har feber... (Har jeg dog aldrig hørt om, har I???)

Nåh men Malucca græd så frem til kl. 06.00 tirsdag morgen, før hun faldt i søvn indtil kl. 09.30 

Igår var feberen så faldet til 37,9, men hun sov ikke rigtig igår, og faldt så i søvn kl. 24.00 iaftes, igen i mine arme.

Da jeg så gav hende flaske her til formiddag, så eg der var blod i øret, ringede så og bestilte en tid ved ørelægen imorgen. (Det erumuligt at komme frem idag)

Men er jeg pyldret når jeg vil ha´tjekket hendes øre igen??? Hun har haft MØB on and off siden starten af nov. Men føler mig lidt som mega pyldret, og synes det er så svært, at vurdere om det er ok at bruge lægens tid, når nu der ikke var noget i mandags

du er absolut ikke for pylret! (kommer det fra een der er meget meget pylret)..... jeg kan godt forstå du gerne vil have kigget de ører efter, det er jo vigtigt at søde Malucca ikke bliver ved med at have MØB, og det er sgu da ikke til at vide hvornår det er det ene eller det andet! du kan jo ikke kigge i øret selv søde....

hellere een gang for meget, end een gang for lidt! særligt når lille pigen ikke må tabe sig for meget!:0)

Anmeld

6. januar 2010

Vingummien

malucca09 skriver:

Hej piger,

Det er du overhovedet ik. Emil er også øre barn og vores ørelæge har sagt til os at hvis der kommer blod ved ørene skulle vi ringe med det samme.

Så nej er du ik

Anmeld

6. januar 2010

msax

Du er ikke pyldret - er der blod i øret så er det bare afsted. Det er ikke meningen der skal være blod der.

Anmeld

6. januar 2010

anna-jonas

NEJ!!!! DU er ikke pylret..................bettepjevsen har jo haft MØB igen, lægen har bare ikke kigget godt nok efter. Afsted med jer, og giv hende endelig lidt panodil, hvis hun får ondt.

Knus Mette

Anmeld

6. januar 2010

JustAnotherName

Enig med de andre - Du er IKKE pyldret. Det er da bare om at være på den sikre side. Så hellere tjekke een gang for meget end en gang for lidt!

God bedring med hende 

Anmeld

6. januar 2010

Klumpe-dumpe

Tak for jeres svar

Ja jeg tror også der er MØB igen, er dog i tvivl om blodet kommer inde fra trommehinden eller Malucca har kredset sig i øret, hun piller nemlig hele tiden i dem....

Men så drager vi afsted imorgen.... Håber bare de har fået en ryddet en smule, så jeg kan komme frem med barnevognen.

-Og nu vil jeg snuppe en lur... Frem for et bad, det er jo kun Malucca der kan lugte jeg lugter rent faktisk lugter af død gnu

Anmeld

6. januar 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

Hej piger,

Nej du er ABSOLUT ikke pylret. SELVFØLGELIG vil du have det tjekket igen. Pigen har det jo skidt og når det ligefrem kommer blod er det da bare helt naturligt du vil have hende undersøgt. Du er ikke pylret du er bare en god mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.