Håb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

louiseHasselstrøm

Heey

Er nød til at spørger nu... det kører rundt i hoved på mig...

Jeg er nu 6+4 og startede med at bløde i mandags om aften (lyserødt med kun når jeg tørrede mig) Igår blev det så til lidt mere rødt med enkle dråber når jeg sad på wc... Har det stadig idag og har været til skaning... (Hvor de ikke ku se hjerteblik) de mener det er en spontan abort.

Har ikke haft ondt eller nogen form for klumper i...

Skal jeg gå efter at det er en spontan abort eller er der mon stadig en lille spire.

Jeg oplevede ikk noget ved min første graviditet så det er nyt for mig

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Valle81

Jeg ved det ikke, men jeg aborterede i sommers.

Det startede med at jeg var ude og tisse, tørrrede mig og der var noget mørkt blod.

Blev scannet og vi så fosteret og hjerteblink, var omkring uge 8, han sagde at alt var fint og at min livmodermund var lukket og når man havde set hjeretblink var chancen lille.

Men 8 timer efter begyndte jeg at bløde friskt blod, det var som en alm mens, ingen klumper eller smerter.

Christina

Anmeld

6. januar 2010

louiseHasselstrøm

Hov glemte lige et spørgsmål

Kan jeg selv teste igen for at se om der er noget tilbage og hvor langt tid efter blødningen er stoppet???

Eller er det lægen der tjekker det ???

knus

Anmeld

6. januar 2010

Valle81

fuggi skriver:

Hov glemte lige et spørgsmål

Kan jeg selv teste igen for at se om der er noget tilbage og hvor langt tid efter blødningen er stoppet???

Eller er det lægen der tjekker det ???

knus

Nej du kan ikke selv teste om der er noget tilbage.

Mener at hvis du ikke er holdt med at bløde efter 3-4 dage så skal du kontakte din læge, så skal du undersøges for om du evt. skal have en udskrabning.

Jeg holdte selv med at bløde efter nogle dage, for det meste klarer kroppen det selv.

Glemte i mit tidligere indlæg helt at skrive at jeg føler med dig, det er en hård ting at gå igennem...........

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.