lægeundersøgelse uge. 24

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Koen.

Hejsa:-)

Ville bare høre om der var nogen som vidste hvad lægen foretager sig til den undersøgelse der skal ligge i/omkring uge 24??

Jeg skal nemli til den undersøgelse i dag og ville være lidt dejligt og vide hvad der skulle ske

Knus tanja 25 + 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

tanjaj19 skriver:

Hejsa:-)

Ville bare høre om der var nogen som vidste hvad lægen foretager sig til den undersøgelse der skal ligge i/omkring uge 24??

Jeg skal nemli til den undersøgelse i dag og ville være lidt dejligt og vide hvad der skulle ske

Knus tanja 25 + 4

Hej

Da jeg var til min 24. ugers undersøgelse hos lægen, spurgte hun først og fremmest hvordan det går og mht. vand i kroppen og tankerne omkring at blive forældre og fødslen.. Derefter hørte vi hjertelyden, hun mærkede på bassemanden, målte maven og nogle skønner også barnets vægt - hvis de kan  

Lidt ligesom hos Jordmoderen

Knus Sabrina 32+0

Anmeld

6. januar 2010

Koen.

Sabrina17 skriver:

Hej

Da jeg var til min 24. ugers undersøgelse hos lægen, spurgte hun først og fremmest hvordan det går og mht. vand i kroppen og tankerne omkring at blive forældre og fødslen.. Derefter hørte vi hjertelyden, hun mærkede på bassemanden, målte maven og nogle skønner også barnets vægt - hvis de kan  

Lidt ligesom hos Jordmoderen

Knus Sabrina 32+0

okay

Tusind tak for svar.. det var bare så jeg ikke kom derop og var helt på bar bund..

Anmeld

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

tanjaj19 skriver:

okay

Tusind tak for svar.. det var bare så jeg ikke kom derop og var helt på bar bund..

Forstår jeg godt Men det er stort set de samme ting lægen gør, som jordmoderen gør Tror det er for at "dobbelttjekke" om det nu er som det skal være det hele For normaltvis lægger jordmoderbesøg og lægebesøg 2-3 uger imellem hinanden

Men glæd dig til at høre din lilles hjertelyd igen! Fantastisk lyd

Jeg glæder også meget til jeg skal til min 34. uge undersøgelse d.22 januar

Anmeld

6. januar 2010

Koen.

Sabrina17 skriver:

Forstår jeg godt Men det er stort set de samme ting lægen gør, som jordmoderen gør Tror det er for at "dobbelttjekke" om det nu er som det skal være det hele For normaltvis lægger jordmoderbesøg og lægebesøg 2-3 uger imellem hinanden

Men glæd dig til at høre din lilles hjertelyd igen! Fantastisk lyd

Jeg glæder også meget til jeg skal til min 34. uge undersøgelse d.22 januar

Kan jeg godt forstår du gør, glæder mig også vildt:-)

held og lykke med alting

Anmeld

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

tanjaj19 skriver:

Kan jeg godt forstår du gør, glæder mig også vildt:-)

held og lykke med alting

Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.