Hvornår skal jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

C-Posey

Jeg går måske bare og er lidt for ivrig over der skal ske noget, men er bare så utålmodig nu! Mit "problem" er at det er 27 dage siden jeg havde min 1. mens dag sidst, og der er hverken sket det ene eller det andet! jeg tog en test igår (godt nok om eftermiddagen, og har drukket rigtig meget vand i løbet af dagen), den var negativ, men kunne der mon stadig være en mulighed for at jeg faktsik var gravid?! Har noget oplevet noget lignede?

Jeg vil jo mene at hvis ikke jeg får min mens. her en af de kommende dage, så kunne det vel godt tyde på noget?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

LinLin

Det kommer jo an på hvor lang din cyklus er. Mener der står på den graviditetstest jeg har brugt at man kan teste fra første dag mens udebliver.

Men hvis jeg kan regne med min denne gang, testede jeg positiv to dage før...

Anmeld

6. januar 2010

oo

hvor lang er din cyklus normalt? for mig er 27. dagen ikke sent eller over tid, men hvis din cyklus normalt er 24 dage eller mindre, så er det jo noget andet

Men din cyklus kan sagtens blive længere end den er normalt fordi du så gerne vil være gravid, eller fordi du er stresset generelt eller bare fordi - fordi cyklusser er skide irriterende på den måde , så hvis jeg var dig ville jeg nok bare fortsætte med at teste med et par dages mellemrum indtil jeg enten fik menstruation eller to streger

Anmeld

6. januar 2010

C-Posey

Jamen min cyklus kan godt svinge en del, vil tro den ligger alt mellem 26-29  dagen uden at være helt sikker...

Må nok bare vente med tålmodighed  ellers er der jo et nyt forsøg i næste måned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.