Det kløer over ALT!!!! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Bare mig..

Jeg er ved at gå totalt amok. Jeg kløer over hele kroppen. Jeg har på mine baller fået rigtig mange strækmærker, og det bliver altså bare ved at klø. Det er på ballerne, maven, lårene, ja over alt.

Hvad kan jeg gøre?!!! Jeg har smurt med creme. - to slags, men det hjælper ikke. -og jeg er ved at blive sindssyg!!! -Kan ikke sove om natten på grund af det!

Marikka 21+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

CarinaSB

sådan havde jeg det os .. det endte med at jeg lå i kartoffelmel og sov om natten .. 

Anmeld

6. januar 2010

Hvem?

Jeg har haft det samme problem, jeg kontaktede jm da jeg bogstaveligtalt var ved at klø huden af, jeg skulle hente noget Zinksalve på apoteket (til 30,- kr.) det hjalp delvist, men fik oveni nogle piller der hedder Citirizin (de bliver billigere hvis du har en recept fra dig læge), de hjalp meget.

Anmeld

6. januar 2010

Lise

Uha, det lyder ikke sjovt!!!

Det er nok usandsynligt eftersom du ikke er længere henne i graviditeten, men måske du skulle tage til lægen og blive undersøgt for leverbetinget graviditetskløe. Tror bare man får taget en blodprøve, og så får svaret dagen efter...

Ellers skulle du måske prøve antihistamin eller noget zink-linement.

Lise

Anmeld

6. januar 2010

Low

Jeg har det på samme måde. Mit går ikke væk. Jeg smør mig med baby creme og jeg har kløet hul på huden men de sår der kommer ser ikke mærkelige ud eller betændte.

17+5

Anmeld

6. januar 2010

Bare mig..

Lise skriver:

Uha, det lyder ikke sjovt!!!

Det er nok usandsynligt eftersom du ikke er længere henne i graviditeten, men måske du skulle tage til lægen og blive undersøgt for leverbetinget graviditetskløe. Tror bare man får taget en blodprøve, og så får svaret dagen efter...

Ellers skulle du måske prøve antihistamin eller noget zink-linement.

Lise

Hvad vil det sige?  Altså hvad er det?

Anmeld

6. januar 2010

Bare mig..

tak for svarene. Jeg går straks ned og købe det i alle har sagt. Jeg vil gøre alt for at slippe med den kløe her.

Anmeld

6. januar 2010

Lise

marikka skriver:

Hvad vil det sige?  Altså hvad er det?

Du kan læse om det her:

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/komplikationer/leverbetinget-graviditetskloe.htm 

Anmeld

6. januar 2010

Bare mig..

Tusind tak, så ringer jeg lige til lægen

Anmeld

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg brugte kopattesalve på maven, da jeg begyndte at klø... Det hjalp med det samme Men det er godt nok klamt at tage på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.