Hjælp til bachelor titel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.743 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2008

st

Hej med jer piger.

Jeg sidder som nogle af jer ved, med mit afsluttende bachelor-projekt. Jeg skal aflevere en titel på opgaven i morgen, men jeg er helt blank.

Jeg skriver om mestringsstrategier i forhold til socialrådgivere på et sygehus. Opgaven handler kort fortalt om, at der i et arbejde som socialrådgiver på et sygehus, er nogle daglige følelsesmæssige belastninger, som den enkelte socialrådgiver mestrer på forskellig vis.

Men jeg kan ikke komme i tanke om en titel. Kan I hjælpe?

Den må gerne være lidt fængende, og det er den titel der kommer til at stå på mit eksamensbevis, og må derfor godt være en titel hvor man kan se hvad emnet på opgaven er, men uden dog at hedde: Socialrådgiveren mestringsstrategier.

Glæder mig til at høre nogle forslag. Jeg håber der kommer nogle idéer inden i morgen.

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvem har de følelser? Socialrådgiveren, patienter, pårørende eller ansatte?

Anmeld

1. maj 2008

st

Det er socialrådgiveren der er "udsat" for følelsesmæssige påvirkninger i hendes daglige arbejde. I hendes arbejde beskæftiger hun sig med mange typer problemstillinger, der går lige fra dødfødte børn, hvis forældre skal have hjælp, til en AIDS ramt, der skal have social støtte.

st

Anmeld

1. maj 2008

Anja

Kunne det være noget med "Den følelsesmæssige udfordring i socialrådgiverjobbet " ?

Anmeld

1. maj 2008

Doktor Doolittle

Kære st

Den er svær, jeg har forsøgt at vride min hjerne. Her er lidt opkast, jeg synes selv bedst om de sidste 2 :D Ved ikke om du kan bruge det til noget.

- Mestring i at rådgive socialt i et bredt følelsesspektrum.

- Belastende patienters socialrådgivere skal i mestringslære.

- Mestringslære til belastende patienters socialrådgivere.

- Kan man mester-rådgive sig ud af patienters belastende følelser på en social måde?

- Er følelsesmæssig mestring et sygt krav til socialrådgivere?

- Følelsesmæssig beherskelse, et sygt krav til socialrådgivere?

(H) fra Tina der håber du når at finde en titel til i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.