Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MORJESPERSEN skriver: Jeg bor på sundbyvej og er helt snet inde...
Jeg bor på sundbyvej og er helt snet inde...
me 2....altså bor på Louisevej, men er også sneet inde
kan dog komme ud i haven, men det er også det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotteGabriella skriver: me 2....altså bor på Louisevej, men er også sneet inde kan dog komme ud i haven, men det er også det
Vi kan lige komme uden for døren og så næsten ikke mere vi har gravet os fri til vejen, men det er næsten snet til igen.... Billerne er helt væk... så har ringet efter kørelejlighed i morgen ellers kom jeg da ingen steder
MORJESPERSEN skriver: Vi kan lige komme uden for døren og så næsten ikke mere vi har gravet os fri til vejen, men det er næsten snet til igen.... Billerne er helt væk... så har ringet efter kørelejlighed i morgen ellers kom jeg da ingen steder
der er satme træls....men vores vej skulle meget gerne blive ryddet hertil aften, så her er der også håb forude
Hej
Jeg bor også i Nykøbing, så vi er der et par stykker i området...
Puller skriver: Hej Jeg bor også i Nykøbing, så vi er der et par stykker i området...
hvor i Nykøbing bor du? total nysgerrige mig
LotteGabriella:
Jeg bor på Elsøvej. Lige ved provst schades allé.
LotteGabriella skriver: hvor i Nykøbing bor du? total nysgerrige mig Jeg bor på Elsøvej. Lige ved Provst schades allé.
Jeg bor på Elsøvej. Lige ved Provst schades allé.
Puller skriver: LotteGabriella: Jeg bor på Elsøvej. Lige ved provst schades allé.
LOL det blev jeg sgu ikke klogere af
LotteGabriella skriver: LOL det blev jeg sgu ikke klogere af
He he.. Tæt på M C homls skolen
Puller skriver: He he.. Tæt på M C homls skolen
ok så er jeg med...jeg er jo tilflytter så har kun styr på de veje hvor jeg kender nogen
LotteGabriella skriver: ok så er jeg med...jeg er jo tilflytter så har kun styr på de veje hvor jeg kender nogen
Nåh for søren.. Ja det tager jo lidt tid før man kan finde rundt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128