Deltids sygemeldt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.681 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Mor til L&S

Hej tøser..

Så her i uge 29 er jeg blevet delvis sygemeldt.. dvs så jeg kun skal arbejde 20-25 timer om ugen!! Dette skydes at jeg ikke længere kan holde til at stå op hele dagen.. har meget ondt i lænnen, baller og ben! (jeg arbejder som butikschef) og har dagligt 2 timers transport tid i bil!

Min læge fortalte at der ikke længere er noget som hedder læge erklæring, men at det nu hedder en muligheds erklæring som arbejdsgiver skal udfylde..

Nogen af Jer som kender til det og hvordan det foregår??

Knus Rollo 28+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

lulle1985

Hejsa

ej det var træls med sygemeldingen men nok det bedste for dig i længden. er selv blevet sygemeldt med bækkenløsning indtil min fødsels da jeg lige som dig også arbejder i servicebranchen, og ikke kunne holde til og gå, stå og løfte så meget mere.

vi var meget i tvivl på mit arbejde hvordan man gjorde, da min chef ikke havde prøvet det før. jeg ved bare hun printede formularen ud på nettet og så skulle hun udfylde den og så skulle jeg skrive under. dernæst afleverede jeg den hos lægen og betalte sygemeldingen og afleverede selv regningen hos min chef. hun sendte den hermed til vores hovedkontor, som sørede for at alt blev indberettet mht. refusion..

håber det var noget du kunne bruge til noget

held og lykke med det hele

Louise 23+6

Anmeld

6. januar 2010

Tvilling

Hej

Øv øv med sygemelding, men må desværre sige velkommen i klubben. Jeg har tungt fysisk arbejde og har BL og er derfor igår blevet sygemeldt tiden ud.