Er der nogen af jer der har købt varer her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Heidi.

www.kagebutikken.dk

Jeg har i dag fået leveret sugarpaste og pastafarver.. Men hvordan er det at arbejde med, og hvodan blander man farven i sugarpasten??

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

eirene

Jeg har godt nok ikke handlet der, laver selv mmf. Men det er vel det samme at blande farver i mmf, som i sugarpaste går jeg ud fra. Jeg så lige et tip i dag at man kan tage en kødnål og dyppe den i farven og så ælte den ind i mmf/fondant/sugarpaste. På kagekursus lærte vi at bruge en tandstikker. Der skal jo ikke ret meget farve i. Men det er nu smartere med en kødnål fordi man så bare tørrer den af og så kan den bruges til en anden farve.

Men hvordan det er at arbejde med finder du nok kun ud af ved at prøve dig frem. Du tager jo bare en lille klump og prøver at ælte det godt. Det er det vigtigste for at få det bedste resultat. Ælt det godt i hænderne.

God fornøjelse.

Anmeld

5. januar 2010

Heidi.

eirene skriver:

Jeg har godt nok ikke handlet der, laver selv mmf. Men det er vel det samme at blande farver i mmf, som i sugarpaste går jeg ud fra. Jeg så lige et tip i dag at man kan tage en kødnål og dyppe den i farven og så ælte den ind i mmf/fondant/sugarpaste. På kagekursus lærte vi at bruge en tandstikker. Der skal jo ikke ret meget farve i. Men det er nu smartere med en kødnål fordi man så bare tørrer den af og så kan den bruges til en anden farve.

Men hvordan det er at arbejde med finder du nok kun ud af ved at prøve dig frem. Du tager jo bare en lille klump og prøver at ælte det godt. Det er det vigtigste for at få det bedste resultat. Ælt det godt i hænderne.

God fornøjelse.

Hej..

Jeg har lavet mage kager med mmf.. og sugarpaste er ikke det samme, det skulle være nemmere og arbejde med

Anmeld

5. januar 2010

Susan1978

jeg har købt farver der, og jeg synes dem fra England er meget bedre at arbejde med. 

Det er som om dem fra kagebutikken, hvert fald dem jeg har, de er så tykke i det...men de duer da.

og hvad sugarpaste angår, har jeg arbjedet med det fra panduro, som vist nok er det samme som det kan kan købe hos kagebutikken.. er ik helt sikker..  men det synes jeg er mega hårdt at arbejde med.. men nu er jeg også blevet meget glad for  wilton fondant som man fx kan købe hos special købmanden.

men held og lykke med det og jeg håber da du får glæde af det.  også glæder vi os jo altid til inspirende billeder.

Anmeld

5. januar 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Hey Susan.. Hvor køber du dem fra england? Kan ikke finde en webshop, der er rimelig i priserne og shipper til dk.

Anmeld

6. januar 2010

Susan1978

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Hey Susan.. Hvor køber du dem fra england? Kan ikke finde en webshop, der er rimelig i priserne og shipper til dk.

http://www.cakecraftworld.co.uk/index.asp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.