terrængående barnevogne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.969 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

CHD

Sidder og bruger oceaner af tid v. computeren og googler barnevogne. Hold da op, sikke en jungle.

Min kæreste og jeg er nogle meget aktive friluftsmennesker, der søger en barnevogn, der egner sig til andet end alm. jævn grussti og asfalt.

Er der nogle, der har nogle bud og erfaringer med mærker af barnevogne, der vil passe til os?

Håber alle er kommet godt ind i det nye år

Mvh. Carina 14+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

ville helt klart vælge en 'vogn' med punkterfrie hjul.

Anmeld

5. januar 2010

Mussen2

Jeg har en Odder og den er jeg SÅ tilfreds med. det er en dyr vogn, men affjedringen og stabiliteten er helt perfekt.

Luftdæk er mere behagelige til ujævnt terræn end faste dæk. Vi har luftdæk og de er aldrig punkteret.

Vi bruger den både til skovture og byture..

Anmeld

5. januar 2010

Lise

En Mountain Buggy  Vi har sådan en klapvogn - godt nok en Urban Jungle - og den er bare pisse god!!! Man kan få en der er terrængående og få barnevognsdel til den. Den er lidt dyr i DK, men man kan finde den i England på Ebay til den halve pris.

Anmeld

5. januar 2010

vi har selv en emmaljunga cerox 360' den kan låse de svingbare hjul. Vi har været til hunde march i skov, over træer, langs strand mm.

Har en svigerinde der har odder med det der 'letvægts stel' (hvilket i øvrigt er tungere end emmaljunga's) Hun har haft det til rep 6 gange - fået nyt stel 2 gange - låne stel mm. Den har skæve hjul med luft, hun har altid ekstra hjul med. De bor på en går med heste - grus - egen jagt mm.

Men syntes du skal tage rundt og mærke de forskellige vogne, det giver meget mere at have dem mellem hænderne...

Anmeld

5. januar 2010

havde selv denne i tankerne og så købe 'hænge køjen' til ( fra 0-9 mdr)  Det at man kan 'spænde' den på ryggen og tage på lange gå ture.

http://www.abckids.dk/Cougar%20løbevogn%20jogger.htm

http://www.barnevognshuset.dk/group.asp?group=67

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.