Bærersele købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
864 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Findusinde

Hej..

Jeg jagter en bærersele til en go pris.. Det skal helst være en hvor maks kg er over 10 kg.. Er ikke interesseret i en slynge, det har jeg forsøgt og det virkede bare ikke, for hverken mig eller Laura..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Livas mor

Jeg har lige købt en næsten hel ny brugt på nettet. Gav 150 for den, og den havde kostet 650 fra ny.. Fandt den på trendsales.dk og ved de også har mange på dba.dk!

Anmeld

5. januar 2010

KarinaIda

Findusinde skriver:

Hej..

Jeg jagter en bærersele til en go pris.. Det skal helst være en hvor maks kg er over 10 kg.. Er ikke interesseret i en slynge, det har jeg forsøgt og det virkede bare ikke, for hverken mig eller Laura..

Hej.. Jeg har en mørkeblå baby bjørn bæresele til salg... Den er nogle år gammel, men har aldrig været brugt.. Jeg fik den af min søster som ikek kunne lide og bruge den, og jeg har heller ikke kunne lide og bruge den, så den ligger bare... Så er du interesseret, siger du bare til... 200 + forsendelse...

Anmeld

7. januar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Findusinde skriver:

Hej..

Jeg har en grøn baby bjørn bæresele til salg.

På det ene bilede kan du se hvor mange kilo/cm den går op til (det er i engelsek mål tror jeg, så jeg ved ikke lige hvor mange kg. det er).

Den er kun brugt nogle gange.

Du kan få den for 200 (+fragt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Mamman skriver:

Jeg har en grøn baby bjørn bæresele til salg.

På det ene bilede kan du se hvor mange kilo/cm den går op til (det er i engelsek mål tror jeg, så jeg ved ikke lige hvor mange kg. det er).

Den er kun brugt nogle gange.

Du kan få den for 200 (+fragt)

Det er vist ikke kg den viser, det er nok kun cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.