Savlesmæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Ja det syntes jeg også, har aldrig haft problemer med at finde nogle der f.eks passer i farve til tøjet osv

Jeg synes det var sjovt at finde nogle med sjove tekster på...

"If you think I'm a spoiled princess then you should see my mum" og lign.
Hun havde faktisk SÅ mange og ingen af dem var stort set brugt da vi lagde dem væk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Jeg synes det var sjovt at finde nogle med sjove tekster på...

"If you think I'm a spoiled princess then you should see my mum" og lign.
Hun havde faktisk SÅ mange og ingen af dem var stort set brugt da vi lagde dem væk 

Hehe hvor har i fundet sådan nogle. Emil har  haft sådan noget i bluser, bare med dreng selv

Anmeld

5. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Hehe hvor har i fundet sådan nogle. Emil har  haft sådan noget i bluser, bare med dreng selv

Jeg fandt en på trendsales der solgte dem så kunne man selv vælge hvad der skulle stå på dem og andre hvor der var trykt noget på dem

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Jeg fandt en på trendsales der solgte dem så kunne man selv vælge hvad der skulle stå på dem og andre hvor der var trykt noget på dem

Ok, smart nok

Anmeld

5. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

tror vi har 27 savleamækker, de trekantede og i alle farver - fra Pippi.. Så vi har altid nogen der passer til tøjet.

Så ja vi bruger dem stadig

Anmeld

5. januar 2010

Bondepigen

suanne85 skriver:

Det er Emil egentlig heller ikke, problemet ligger i at når han har haft det meste af sutten i munden og så tager den ud så kommer der en masse med ud.

Det er osse sådan det er med Emma, men hun har faktisk i en periode ikke brugt dem ret meget, da hun ikke brugte sutten andet end når hun skulle sove. Men efter alt det sygdoms halløj her, så er hun godt nok blevet ret afhængig af både den og hendes bamse Henning.... og så gnaver hun vildt i sutten for tiden, men det ser osse ud til at der er et helt læs tænder på vej...

Anmeld

5. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

suanne85 skriver:

Hvor mange af jer bruger det til jeres børn?

Vi bruger det til Emil og har gjort det siden han kunne savle vi bruger det stadig da han nogle gange leger med sin sut når han har den i munden og  så kan der godt komme et ordentlig læs savl ud.

Men kender nogle som aldrig har brugt det, i sommers var hun bare våd på tøjet, og grunden var at det ikke så smart ud hvis hun havde en på. Er det bare mig der syntes det er forkert at tænke sådan, må være rigtig koldt nu at have våd tøj på pga det

Vi bruger også til Liam.

Kender også dem der nægter at bruge dem til deres børn...tilgengæld skal ungerne så bare have skiftet tøj 7 gange om dagen. Mærkelig prioritering i mine øjne.

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Det er osse sådan det er med Emma, men hun har faktisk i en periode ikke brugt dem ret meget, da hun ikke brugte sutten andet end når hun skulle sove. Men efter alt det sygdoms halløj her, så er hun godt nok blevet ret afhængig af både den og hendes bamse Henning.... og så gnaver hun vildt i sutten for tiden, men det ser osse ud til at der er et helt læs tænder på vej...

Emil er også afhængig af hans sut og hans bamse Gloria

Anmeld

5. januar 2010

Bondepigen

suanne85 skriver:

Emil er også afhængig af hans sut og hans bamse Gloria

Hihi...det er bare så sødt. Utroligt at de kan blive så tæt knyttet til en bamse...

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Hihi...det er bare så sødt. Utroligt at de kan blive så tæt knyttet til en bamse...

Ja, hun er med overalt undtagen vuggestue, men der har han myggen over så sover han med den derover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.