Jeg kan godt forstå dig...... Men ja, nogle er til børn, andre ikke.... Og det er også helt ok, men kan så bare ikke forstå man som veninde bare sidder og glor i et blad ved siden af en baby hvis mor er ens veninde gennem mange år....
Jeg har aldrig forventet mine skulle ses af andre som verdens 8. vidunder eller noget, men jeg ved da selv at jeg er utrolig glad på mine veninders vegne når de får børn.... Og jeg synes det er vildt ubehageligt at ens veninde gennem mange år pludselig kan vise sig så ligeglad....
Fint nok hun stadig snakker om mænd og byture osv, det skal der helt sikkert også stadig være plads til, jeg synes også bare det er vigtigt at vise overfor sine veninder der har fået børn, at man er glad på deres vegne....
Jeg har selv stået i så godt som samme situation som dig.... Hun kom for at se min datter.... Det var hos mine forældre, vi sad ved bordet og jeg sad der med Filuca i 20 min inden hun blev puttet!!!!! Hun nævnte hende ikke, kiggede ikke på hende eller NOGET som helst....
Hun sad og ævlede løs om sig selv og sig selv og sig selv.... Da hun efter et par timer var taget hjem skrev hun en besked "Guuuuuud jeg fik da slet ikke set Filuca, men hun sov da hele tiden, gjorde hun ik"????
Vi havde så et par år efter et mega opgør om en masse andre ting også og jeg har ikke snakket med hende i 4 år og savner hende overhovedet ikke, til trods for vi var veninder i over 20 år..... Var dog ikke lige det med børn vi blev uvenner over, men hvor er jeg glad for at undvære hende! Tilsidst var det virkelig ikke fedt at ses med hende. Hun hyssede på min datter bare hun pludrede lidt og syntes det var vildt belastende jeg havde hende med.....
Jeg har verdens bedste veninder nu i en alder af 34 år
Og kun en af dem er fra min barndom..... Så at man skal holde ved "de rigtige veninder" fra barndommen passede bestemt ikke her.....
Anmeld