"Det er derfor det er så fedt at føde om vinteren!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

oo

Søren kom hjem fra arbejde ved tre-tiden og der var det begyndt at sne lidt mere arrigt hernede. Vi sad i sofaen og snakkede om, at alle mulige i jylland er sneet inde og så sagde jeg, at de havde sat militæret ind i yderområderne i jylland fordi det var så vildt snevejr derovre. Søren siger så, at ja, men militæret blev også sat ind på Fyn før jul da det sneede, blandt andet for ambulancekørslens skyld - og så fortsætter han og siger "Det er derfor det er så fedt at føde om vinteren"...."hvad mener du?" spørger jeg. "Så kan man komme ud at køre i tank!" jeg prøvede så at sige, at det måske ikke var det man tænkte mest på hvis man var sneet inde og havde kraftige presseveer, men Søren kunne ikke helt forstå hvorfor man IKKE ville tænke mest på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Jules

Hahahahaha Mænd altså.... Han ville nu nok heller ikke kunne nyde tank turen så meget alligevel når det kom til stykket... Tanken om at han snart ville skulle være far og dig som nok ville have hulans ondt ville nok os fjerne hans tanker fra det ... Men det ville da være en fed historie at fortælle

for at han får sin tur her i det nye år

Anmeld

5. januar 2010

Vinker

Haha Søren du er simpelthen den sjoveste

Jeg må ærligt indrømme at jeg ville synes det var sejt at komme ud og køre med tank og ville se det som et plus at jeg så kunne ligge ned på turen fremfor at hænge halvt oppe under taget på vores bil en gang til

Anmeld

5. januar 2010

mama09

Tjuhl skriver:

Søren kom hjem fra arbejde ved tre-tiden og der var det begyndt at sne lidt mere arrigt hernede. Vi sad i sofaen og snakkede om, at alle mulige i jylland er sneet inde og så sagde jeg, at de havde sat militæret ind i yderområderne i jylland fordi det var så vildt snevejr derovre. Søren siger så, at ja, men militæret blev også sat ind på Fyn før jul da det sneede, blandt andet for ambulancekørslens skyld - og så fortsætter han og siger "Det er derfor det er så fedt at føde om vinteren"...."hvad mener du?" spørger jeg. "Så kan man komme ud at køre i tank!" jeg prøvede så at sige, at det måske ikke var det man tænkte mest på hvis man var sneet inde og havde kraftige presseveer, men Søren kunne ikke helt forstå hvorfor man IKKE ville tænke mest på det

ha ha mænd

Anmeld

5. januar 2010

Barbamama

H ha ha ha. Altså.... Trine jeg elsker simpelthen dine indlæg. Du kan altid få mig til at grine

Anmeld

5. januar 2010

anna-jonas

Den mand, han ved tydeligvis ikke hvad han taler om.................Spørg ham, om han stadig tror at turen ville være "enjoyable", hvis han var ved at skide en træstamme???

Anmeld

5. januar 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Den mand, han ved tydeligvis ikke hvad han taler om.................Spørg ham, om han stadig tror at turen ville være "enjoyable", hvis han var ved at skide en træstamme???

hohohoho! nej, det tror jeg ikke han ville syntes den var!

men det er nu sjovt at han sagde sådan, for han er ellers MEGET alvorligt når det handler om mig og fødsel, fx har han nedlagt forbud mod hjemmefødsler fordi han "gerne vil have MANGE læger tæt på!" (men det er nu nok mig der bestemmer det i sidste ende - ligesom med så mange andre ting )

Anmeld

6. januar 2010

Dictes mor

He he, jeg er sikker på, at Per hemmeligt går og håber på, en helt masse sne, når jeg skal føde, så han kan komme med en tank, men men men det gælder vist ikke, når man bor inde i Viborg, kun hvis man bor på landet De har nu sat beredskabsvogne ind her i viborg, selvom jeg har svært ved at se behovet, men det er der jo nok. Per er selvfølgelig taget på arbejde, så nu må vi se om han kan komme hjem. Jeg selv må kæmpe mig igennem snemasserne og komme til jordemoder, så må vi se, hvordan det kommer til at gå

Anmeld

6. januar 2010

Vinker

De sagde i radioen at de havde hjulpet 4 gravide kvinder på fødegangen ved hjælp af bæltekøretøjet. I nogle tilfælde havde de måtte gå det sidste stykke med båren for at komme frem  Så der er sørme nogen der har været så heldige at få en tur!

Anmeld

6. januar 2010

oo

Vinker skriver:

De sagde i radioen at de havde hjulpet 4 gravide kvinder på fødegangen ved hjælp af bæltekøretøjet. I nogle tilfælde havde de måtte gå det sidste stykke med båren for at komme frem  Så der er sørme nogen der har været så heldige at få en tur!

ja! jeg læste det godt lige! det må man hellere holde hemmeligt for gemalen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.