Kan jeg være gravid? Eller dum krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

SusanneK

Sagen er den, at vi gerne vil ha et barn. Vi har prøvet snart et år. Min mens har altid været regelmæssig. Også efter jeg stoppede med p piller.

Den sidste mens gik jeg en uge over tiden

Og denne gang er jeg gået 8 dage over tiden. Har lidt brystspændinger. Men det fik jeg også op til mens. efter stop med p piller.

Har taget en test. men det viser negativ.

Jeg er ved, at få spunk, da jeg ikke kan finde ud af om det er min krop, der er dum eller om jeg alligevel kan være gravid trods et negativt resultat.

Er der nogen, der har haft ling oplevelser??

Mange hilsner

Susanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

SusanneK

Vil lige tilføje, at jeg ikke før har været gravid. Så er på totalt bar bund, hvad angår symptomer min krop kunne vise på en evt graviditet. Men håber da virkelig, at det er lykkedes denne gang.

Jeg fostår bare ikke, at 2 test  på 2 dage viser negativ. medmindre kroppen pludselig er ude af balance. Er ikke stresset eller lign. Jeg havde faktisk overset, at jeg var en uge over tid.

Anmeld

5. januar 2010

NoName

Kan sagtens være at den er der, men vent et par dage og test så igen, det kan være dit HCG tal er for lavt til at en test kan måle det...

for at den er der...

NoName 11. uge

Anmeld

5. januar 2010

SusanneK

Ja. Det er også det jeg håber på. Men var ellers rimelig sikker på, at en test skulle kunne vise det nu. De skriver jo alle, at de kan vise det dagen efter udebleven mens. Men det skal man så nok ikke regne med.

Det er bare frustrerende, at gå og vente. Jeg har haft lidt ømme bryster.  Og lidt murren i underlivet. Men det kan jo åbenbart være tegn på begge dele.

Jeg kunne forstå, at jeg var gået over pga.a stress eller lign. Men dette mener jeg ikke er tilfældet.

Er der andre, der har prøvet noget lign, Må I meget gerne dele jeres oplevelser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.