Kender i denne flyverdragt???? Hvordan er kvaliteten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Heidi.

http://www.butik-bambino.dk/shop/bombibitt-roed-flyverdragt-466p.html

Phillipa er nærmest fra den ene dag til den anden vokset ud af hendes lækre TTH flyverdragt, så nu er jeg nød til at få en ny til hende hurtigt.

Jeg er faldet over denne på nettet, men er der nogle af jer der kender kvaliteten på den,??

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

ekzunz

Nope - den kender jeg ikke. Men det var da nogle skønne tilbud der ellers var på den side

Bare lidt ærgeligt at det meste er til piger når nu det er Lukas der mangler en ny flyverdragt.....

Anmeld

5. januar 2010

Heidi.

Znuzke skriver:

Nope - den kender jeg ikke. Men det var da nogle skønne tilbud der ellers var på den side

Bare lidt ærgeligt at det meste er til piger når nu det er Lukas der mangler en ny flyverdragt.....

Den er der osse i sort, og den er til drenge

Anmeld

5. januar 2010

Pia.

Ja den kender jeg godt... Den er rigtig lækker, men så vidt jeg husker er der ikke numse pude i den model - nu ved jeg ikke hvor vigtigt det er for dig, men jeg syntes det er rart når de stadig sidder en del på jorden...

jeg købte en rigtig lækker okker gokker flyverdragt til Mads i år (på nettet) - men jeg har måtte købe en anden også da jeg savnede numsepuden, og da det blev rigtig koldt ikke syntes det var nok til Mads uden.

Men mærket og selve dragten er altså lækker og varm.

Knus Pia.

Anmeld

5. januar 2010

Heidi.

Pia. skriver:

Ja den kender jeg godt... Den er rigtig lækker, men så vidt jeg husker er der ikke numse pude i den model - nu ved jeg ikke hvor vigtigt det er for dig, men jeg syntes det er rart når de stadig sidder en del på jorden...

jeg købte en rigtig lækker okker gokker flyverdragt til Mads i år (på nettet) - men jeg har måtte købe en anden også da jeg savnede numsepuden, og da det blev rigtig koldt ikke syntes det var nok til Mads uden.

Men mærket og selve dragten er altså lækker og varm.

Knus Pia.

Hmm, jeg tror altså heller ikke der er numsepude i den hun har nu fra Ticket?!?!?!?

Jeg kan bare ikke finde en billig ticket på nettet

Anmeld

5. januar 2010

Pia.

Heidi. skriver:

Hmm, jeg tror altså heller ikke der er numsepude i den hun har nu fra Ticket?!?!?!?

Jeg kan bare ikke finde en billig ticket på nettet

det er vist mest reima, der har numsepuder og det er jeg bare så glad for ...

har du prøvet at kigge brugt... ? det er jo ikke så længe endnu du skal bruge den, ellers skal du købe den lidt for stor nu så du har den til næste år, men det er bare super svært at vide om de vokser meget eller lidt ikk...

Held og lykke med købet - jeg ville godt turde købe den du har fundet her, det er et lækkert mærke .... og så er den da også super flot.

Knus Pia.

Anmeld

5. januar 2010

Heidi.

Pia. skriver:

det er vist mest reima, der har numsepuder og det er jeg bare så glad for ...

har du prøvet at kigge brugt... ? det er jo ikke så længe endnu du skal bruge den, ellers skal du købe den lidt for stor nu så du har den til næste år, men det er bare super svært at vide om de vokser meget eller lidt ikk...

Held og lykke med købet - jeg ville godt turde købe den du har fundet her, det er et lækkert mærke .... og så er den da også super flot.

Knus Pia.

Pia ved du om den er stor i størrelsen??

Anmeld

5. januar 2010

Pia.

Heidi. skriver:

Pia ved du om den er stor i størrelsen??

Hvad jeg husker og normalt med deres tøj er det meget normalt i størrelsen... Jeg havde samme størrelse i Reima, hvis du kan sammenligne de to størrelser ?! - Det er nogle år siden nu...

Håber du finder ud af det.. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.