Hjælp! Tyller til sprøjtepose. HVOR?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.920 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Hej alle kagekoner!

Da det er min fødslesdag på fredag og jeg har inviteret gæster til kage, kaffe og kakao (på trods af sygdom...host host) vil jeg kaste mig ud i lidt forskellige kager. Men jeg mangler en STOR(tyk) tylle til sprøjteposer til at pynte muffins/cupcakes. Og tror næsten det er for sent at bestille på nettet.

Nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en (jeg bor i Odense).

Og nu vi er ved det kunne jeg også godt bruge nogle sukkerblomster

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Anasmor

Det er jeg ret sikker på at IMERCO kan hjælpe med..

Sukkerblomster ved jeg ikke hvor du køber, laver dem altid selv...

Anmeld

5. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Anasmor skriver:

Det er jeg ret sikker på at IMERCO kan hjælpe med..

Sukkerblomster ved jeg ikke hvor du køber, laver dem altid selv...

Ok, jeg må en tur i imerco.

Jeg har slet ingen erfaring med sukkerblomster, så ville starte med dem man kan købe færdige.

Anmeld

5. januar 2010

Anasmor

-ellers kan du også være heldig at panduro har dem (tyllerne)... prøv at kontakte dem

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har fået et nogen fra WILTON. De er ret lækre, men også ret peprede i prisen. MEN - jeg vil så sige, at jeg syntes de er pengene værd. De er virkelig god kvali og dem jeg havde fra en alm butik, da var det der skrue system rigtig skidt og de faldt af, når man trykkede til osv.

Så jeg ville finde dem fra wilton. Enten købe dem fra england i den der butik vi har købt forskellige ting i (som jeg lige har glemt hvad hedder, men der er et link til den herinde) eller hos specialkøbmanden - Der er jo også webbutik. Man kan købe et startkit også bruge engangs-sprøjteposer til - Så ka man altid ønske sig ekstra tyller til sin fødselsdag osv.

Anmeld

5. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Zafir skriver:

Jeg har fået et nogen fra WILTON. De er ret lækre, men også ret peprede i prisen. MEN - jeg vil så sige, at jeg syntes de er pengene værd. De er virkelig god kvali og dem jeg havde fra en alm butik, da var det der skrue system rigtig skidt og de faldt af, når man trykkede til osv.

Så jeg ville finde dem fra wilton. Enten købe dem fra england i den der butik vi har købt forskellige ting i (som jeg lige har glemt hvad hedder, men der er et link til den herinde) eller hos specialkøbmanden - Der er jo også webbutik. Man kan købe et startkit også bruge engangs-sprøjteposer til - Så ka man altid ønske sig ekstra tyller til sin fødselsdag osv.

Ja, jeg har også selv nogle crap-plastik tyller herhjemme. De kan ingenting.

Men har lige set på imercos hjemmeside at de har nogen i metal, så dem vil jeg da gå på jagt efter i morgen. Koster vist omkring 150 kr for 3 stk. så det er da nogenlunde til at betale.

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
RikkeØ skriver:

Ja, jeg har også selv nogle crap-plastik tyller herhjemme. De kan ingenting.

Men har lige set på imercos hjemmeside at de har nogen i metal, så dem vil jeg da gå på jagt efter i morgen. Koster vist omkring 150 kr for 3 stk. så det er da nogenlunde til at betale.

Altså dem jeg købte... mener det var i imerco ... de er også af metal, men den der forskruning, som de sidder fast i var crap og de faldt af og sådan...

Så jeg vil helt klart anbefale wilton, de er super kvali og prisen værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.