Skal - Skal ikke ringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Søger lige råd hos jer? 

Da jeg ventede Nicklas gik jeg jo i fødsel da jeg var i uge 25, blev indlagt i Herning, så jeg var deroppe ved Børneafd hvis der mu skulle ske noget. Fik lungemodnene, og stikpiller for at stoppe fødslen.

Spurgte min læge sidst jeg var dernede om det var noget der kunne gå igen i denne graviditet, og hun sagde at det viste man ikke, man at ja det kunne da godt tænkes....

Nu ligger landet sådan at jeg er dag er 26+3 og får plukveer hvergang jeg rejser mig op, og det føles som om han ligger meget dybt nede i min mave. Har ellers slet ikke døjet med plukveer gennem graviditeten, men kan ikke rigtig lade være med at tænke om det mon er fordi der er ved at ske noget, da det føles ligesom dengang med Nicklas....

Skal jeg ringe til Fg, eller vente og se tiden an?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

@spire

Det skader aldrig at ringe.. Du vil jo bare få svar fra nogle der ved noget om det.. Så jeg ville ringe..

@spire

Anmeld

5. januar 2010

Mie A

Jeg synes at du skal ringe og snakke med dem...

Anmeld

5. januar 2010

Risen

Heller et opkald for meget end for lidt !

Anmeld

5. januar 2010

lulle1985

jeg ville også ringe, i det mindste for at være på den sikre side... heller et opkald for meget end en for lidt...

Anmeld

5. januar 2010

RikkeR

Er det ikke noget med at plukveer ikke må være reglmæssige???

Min JM sagde til mig at hun var ligeglad med om jeg havde 20 eller 30 plukveer om dagen, bare de IKKE blev reglmæssige.

Men som de andre skriver, så ring og bliv beroliget - for jeg kender godt det der med at folk siger det ene og det andet om den og den situation, men når man så selv står i den så bliver man sku nervøs.

Anmeld

5. januar 2010

Pige2009

Tilslutter mig de andre. Ring til FG og sæt dem ind i situationen  Håber det bare er falsk alarm.

Knus Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.