Tøzer jeg har brug fir hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse pruttede ved siden af forleden dag, og jeg kan bare ikke få det af hans bodystocking. Jeg smed den direkte i vaskemaskinen men den var blevet misfarvet. Så smurte jeg pletten ind i vaskemiddel og lod det stå til dagen efter, hvor den blev vasket igen. Men der var ingen forandring.

Det er en hvid body af 47% bomuld, 48% uld og 5% polyamid

Hvordan får jeg den ren igen?

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

NejaJ

Hmm du kan måske prøve med Vanisch...
Hver gang Lærke er komme til at gøre noget uden for bleen, så sprøjter jeg altid noget Vanisch på og i direkte i vaskemaskinen...
Og jeg har ik noget tøj med pletter på.

Helt og lykke med det;)

Hilsen Neja..

Anmeld

30. april 2008

Honningblomst

Jeg ville blege den med klorin...det kan hvert fald tage farven...
Eller smide den ud...;) sæsonen for bodyer er jo ved at være slut...
knus..

Anmeld

30. april 2008

Mimic

Råd fra min mormors bog som hun skrev til mig:P

1: hvis ikke det er prøvet kan du prøve at smørre pletten ind i et tykt lag VEL lyserød opvaskemiddel, ligge den i en (fryse)pose og lukke den stramt til og lade det ligge i et par timerog så i vaskemaskinen, du kan også tage ufarvet opvaskemiddel og gøre det samme, men så skal den bare ligge 6 timer eller natten over og så vaske den.

2: Hæld noget kærnemælk i en balje og lig bodyen deri, mælken skal bare lige dække, lad det ligge nogle timer og så i vaskemaskinen med det efter en hurtig skylning, så det værste mælk er væk.

Held og lykke med "projekt Ren body":D

(H)kram fra Linda der lige for tiden er særdeles for min mormors gode råd, da jeg er meget udenfor sammen med Jessica, der på besynderlig vis kan gøre sig MEGET beskidt på MEGET KORT tid8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.