Hej Piger..
Ja jeg kan simpelthen ikke finde ud af det mere, den ene veninde siger at størrelse 50 er fint og den anden siger at det er for småt...
Så hva havde jeres guldklumper på hjem fra sygehuset??? Og hvor store var de??
Knus Maria 22+0
Kan godt forstå du synes det er svært med de størrelser. Det er ret forvirrende og det er meget forskelligt hvad størrelse de små passer lige efter de er født
Jeg har selv arbejdet i en børnetøjsbutik og der blev vi oplært med at vi skulle råde folk til at købe størrelse 56 da str 50 ofte var for småt så derfor købte jeg selv str 56 som det mindste.
Da min jordmor 2 uger før termin skønner den lille til at veje 27-28oo gram tænker jeg at det ikke kan passe at vi skal helt op i en str 56 så jeg køber lige et enkelt sæt i str 50
Niklas Emil kommer til verden 2 dage før termin. Han vejede 2950 gram og var 50cm. Faktisk så svømmende han i str 50 i starten! Der gik en lille mdr før han kunne passe str 56!
Jeg lå på stue med en der havde fået en datter på 4800 gram. Hun brugte str 62 fra start!
Mit råd: Købt en smule i str 50 og så ellers sats på str 56. Det er sjældent de skal helt op i en 62. Gå udfra hvad din jordmor skønner den lille til sidst i graviditeten og tænk på hvor stor du selv og din kæreste var ved fødslen! OG vær opmærksom på at der altså godt kan være forskel i størrelsen efter hvad mærke det er! Jeg har brugt mest fra Name It!
Held og lykke med det hele 
Lige et billede af Niklas Emil da han var 3 dage gammel. Dragten er str 50 og den blå jakke som er aaaalt for stor er str 56.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld