Hejsa ..
Jeg har et rigtig stort problem med jeg fik en abort.
Det kan godt være jeg er rigtig ung, og nogen af jer tænker jeg ikke er rigtig klog, men jeg fortryder mere end noget andet i mit liv at jeg fik en abort.. & har rigtig svært ved at komme videre.
Jeg ved ikke hvor jeg skal få hjælp. Er helt nede psykisk.
Nu ønsker jeg ikke andet end at blive gravid igen..
Jeg har også læst på nettet at de fleste unge der får børn, er fordi de har haft en dålig barndom, eller har haft et rigtig dårligt forhold til sin mor som gør de vil gøre det godt for deres eget barn.
Min barndom har ikke været specielt god.. Derfor vil jeg gerne være voksen allerede nu. I vil sikkert sige til mig at jeg har en ungdom foran mig, og det forstår jeg godt, men har lige som prøvet det jeg skulle nu.
& hvad med uddannelse. Jeg har tænkt sådan noget igennem.
Jeg ved hvad jeg skal uddanne mig til, og jeg har styr på det hele.
Jeg har en skøn skøn kæreste. Kunne leve med ham resten af livet.
& hans familie har jeg det super med. Både hans mors søskende og han kusiner og alt sådan noget.
Det var ikke rigtig min beslutning at få abort, eller jo i sidste ende.. Jeg valgte at få abort fordi jeg så hvor ked af det min mor blev, da jeg sagde til hende at jeg ikke havde sagt jeg ville ha' det fjernet ..
Jeg fortryder så inderligt meget jeg fik abort.. & det var ikke den nemme med udskrabning, fordi jeg er bange for at være i narkose.. Men medicinsk abort. & det gjorde så jeg blev hentet af en ambulance og kørt på skadestuen en af dagene fordi jeg havde så ondt at jeg lå og skreg og ikke kunne gå. Der fandt jeg så ud af, at blodet ikke kunne komme ordenligt ud så jeg fik prikket hul på det, derfor havde jeg så ondt.
Det mindste kan få mig helt ned. F.eks. ligner min mave en gravids mave som er i 8-9 uge med en lille bule under navlen eller hvordan man skal sige det. & det gør mig rigtig ked.. For jeg vil så gerne være gravid igen .. 
Please, hjælp mig 

Anmeld