Spørgsmål ang solarium og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Sesse89

Ville enlig bare høre hva i syns om hvis man som gravid gik i solarium 2 gang i måneden f.eks. ?

Jeg har tænkt lidt over det da der er mange forskellige meninger omkring det og jeg ikk vil vælge noget der skader den lille overhovedet.

Grunden til jeg overvejer det er at jeg er bleven krid hvid og bruncrem og selv bruner duer jeg bare ikke til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Sofiedk

Det er et svært spørgsmål ... Personligt ville jeg ikke tage sol. Jeg har forliget mig med at måtte være bleg, selvom jeg plejer at tage ret meget sol. Men jeg har valgt at skære ned pga risikoen for hudkræft også, så det er ikke kun pga ønske om graviditet.

Anmeld

5. januar 2010

lillemunk

Hmm jeg tog sol under mine 2 første graviditeter. men det er så 6 og 9 år siden.
Men denne gang gør jeg det ikke, jeg bruger selvbruner.
Bruncreme.. tjaa den er jeg bare ikke venner med og bliver det aldrig
Dove har en udmærket en til både ansigt og krop
Den er heller ikke for dyr.

Anmeld

5. januar 2010

lsvendsen

Hverken solarie eller selvbruner er særlig godt for hverken dig eller dit barn... Ved begge "metoder" får man en masse "snavs" i form af hormonforstyrrende stoffer og andet "godt" i huden som dit barn også optager...

Hvis du kan finde en selvbruner der er svanemærket skulle det være ok, men jeg tvivler på at sådan èn findes...

Anmeld

5. januar 2010

Valle81

Jeg ville og har aldrig taget sol under mine graviditeter. Tager i øvrigt aldrig sol med mindre jeg skal på ferie og har brug for at få lidt farve inden jeg skal ned og steges:0)

Når man er gravid er man gravid og ser ingen grund til at tage sol, heller være bleg og tænke ahh jeg er bleg fordi jeg er gravid, end Nej jeg er brun og gravid..........til hvilken nytte???

Knus

Christina

Anmeld

5. januar 2010

Diana...

Aldrig ville jeg tage sol når jeg var gravid. Men det vil jeg nu heller ikke selv om jeg ikke er gravid jeg skal ikke tage nogen chancer for at få hudkræft. 

Knus en krid hvid Diana 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.