Hjælp!! vi skal skifte dpér!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

ja det er godt og skidt..... vi har verdens bedste DP mor! og Nikoline elsker hende SÅ meget! hun græder aldrig en eneste tåre når vi afleverer.... og vil ikke med hjem!

men vores søde Dp mor er gravid..... skal på barsel til april.... så nu skal vi finde en ny... GISP! håber det går så glat som ved den første!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

ja det er godt og skidt..... vi har verdens bedste DP mor! og Nikoline elsker hende SÅ meget! hun græder aldrig en eneste tåre når vi afleverer.... og vil ikke med hjem!

men vores søde Dp mor er gravid..... skal på barsel til april.... så nu skal vi finde en ny... GISP! håber det går så glat som ved den første!

Årh hvor træls
Er der ikke en anden i samme gruppe som har en plads fri?

Jeg var jo også dagplejer da jeg gik på barsel med Liva. Havde to sæt tvillinger på det tidspunkt. Det ene sæt kom om til en anden i min gruppe, hun var den ene tvillings gæstedagplejer så hende kendte de begge rigtig godt.
De andre kom godt nok hos en i en anden gruppe, men deres storebror havde gået hos hende så der var moren helt tryg ved det.

Det var faktisk dagplejepædagogen der sørgede for dette så det blev bedst for børnene.

Håber det hele kommer til at gå godt 

Anmeld

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Årh hvor træls
Er der ikke en anden i samme gruppe som har en plads fri?

Jeg var jo også dagplejer da jeg gik på barsel med Liva. Havde to sæt tvillinger på det tidspunkt. Det ene sæt kom om til en anden i min gruppe, hun var den ene tvillings gæstedagplejer så hende kendte de begge rigtig godt.
De andre kom godt nok hos en i en anden gruppe, men deres storebror havde gået hos hende så der var moren helt tryg ved det.

Det var faktisk dagplejepædagogen der sørgede for dette så det blev bedst for børnene.

Håber det hele kommer til at gå godt 

ja, sagen er den at Nikoline ikke har været i gæste DP endnu og jeg har jo så mødt de andre i gruppen.... vores er helt klart den bedste af dem.... utroligt aktiv og altid positiv.... Tina! flyt til Fraugde!

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

Ej hvor surt, men dejligt for hende

Det skal nok gå det er jeg sikker på, i skal bare starte helt frisk uden forventninger overhovedet for hvis i har en masse af det fra den gamle dp så tror jeg nemt man bliver skuffet

Anmeld

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Ej hvor surt, men dejligt for hende

Det skal nok gå det er jeg sikker på, i skal bare starte helt frisk uden forventninger overhovedet for hvis i har en masse af det fra den gamle dp så tror jeg nemt man bliver skuffet

ja og det bliver bare tisse svært fordi hun bare er så super altid! :0)

Anmeld

4. januar 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

ja, sagen er den at Nikoline ikke har været i gæste DP endnu og jeg har jo så mødt de andre i gruppen.... vores er helt klart den bedste af dem.... utroligt aktiv og altid positiv.... Tina! flyt til Fraugde!

Hehe

Håber virkelig i finder en ligeså god. Måske er det så bare nogle andre steder den nye dagplejer er god på. 

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

ka-ri-na skriver:

ja og det bliver bare tisse svært fordi hun bare er så super altid! :0)

Kan godt forstå det, måske i finder en der er endnu bedre Hvis der findes sådan en

Anmeld

5. januar 2010

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Kan godt forstå det, måske i finder en der er endnu bedre Hvis der findes sådan en

det bliver stort set ikke bedre, men mon ikke det kan blive lige så godt..... Bare Nikoline har det godt, så er jeg glad

Anmeld

5. januar 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

Æv hvor træls. Det er så typisk når nu Nikoline og dig er så glade for hende I har  Det lyder til det blir svært at finde en der er lige så god som hende, men håber da det lykkes jer at få en plads hos en der så har mange af de samme værdier - Good Luck

Anmeld

5. januar 2010

KWL

ka-ri-na skriver:

Æv altså - det er da noget tis. Men tit går det jo smertefrit og unden tåre. Det er nogle gange mest slemt for moderen og ikke barnet. Men det er jo også nok.

Håber det går søde...

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.