Den første fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

NaFe

Ja så kom dagen jo..min lille bebs blev 1 år idag....

Hun kom til verden d 4 jan kl 14.40, 3300g og 49 lang...den smukkest lille bebs jeg fik i armene den dag...

Nu er der gået et år. Et år der er fløjet afsted. Det bedste år i mit liv, samt et år der bare har ændret alt for mig.

Nu har jeg den dejligste datter. Hun plapra løs dagen lang, danser rundt til højt musik, hiver alt ud af skabene, elsker slik, chips og pomfritter. Løber med det største smil hen til døren når det ringer på, for hun ved jo det enten er mormor eller moster der kommer, og dem elsker hun bare over alt på jorden. Er mormor tilstede, jamen så er mor ikke god nok mere... Hun er bare altid sådan et glad barn, og deler glædeligt ud af sine smil dagen lang, hvilket jo gør af man selv aldrig har en dårlig dag.

Jeg er så stolt af min lille pige, hun er det bedste jeg har formået. Nok os derfor jeg har over 3000 billeder af den lille trold..hehe...

Idag holdt vi bare en lille fødselsdag med mormor, moster og min lille kusine freya. Vi fik først lagkage, og derefter gik turen til babysam og toys r us, vor vi vist fik købt lidt for mange ting til den lille fødselar... Og middagen stod så på Mcdonald... Feluca elsker deres pomfritter, så det skulle hun selvfølgelig have idag...

Imorgen skal vi holde fødselsdag i vuggeren, sener kommer alle mine venner, som selvfølgelig alle kender feluca, til lagkage. Og så på søndag kommer hele den pukkelryggede...omkring 30 mennesker...så der skal nok blive gang iden...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

anna-jonas

Hold kæft hvor en sød lille bandit..............som vist godt kunne li' lagkagen.

Tillykke med hende, endnu engang.

Anmeld

5. januar 2010

Barbamama

uha ja hun er en dejlig pige og det ser ud til at I havde en hyggelig dag

Anmeld

5. januar 2010

Vinker

Du har god grund til at være en pavestolt mor for du har simpelthen en suuuuper skøn, dejlig og meget smuk pige

Det lyder til hun havde en dejlig fødselsdag og at hun blev lidt ekstra forkælet

Endnu en gang tillykke med hende

Anmeld

5. januar 2010

lion

Mange gange tillykke.

Sikke en dejlig lille trold du har dig.

Håber I havde en super hyggelig dag

Anmeld

5. januar 2010

JustAnotherName

RIGTIG HJERTELIGT TILLYKKE MED 1 ÅR, FELUCCA

Anmeld

5. januar 2010

Jules

Stort tillykke med din smukke pige

Anmeld

5. januar 2010

mama09

UPS forsinket TILLYKKE med den smukke tøs

Anmeld

5. januar 2010

mama09

UPS forsinket TILLYKKE med den smukke tøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.