Tissetår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Klitgaard

Her til aften da oskar (han bliver 2 år og 9 måneder i dag )skulle have en ny ble på inden han skulle i seng tissede han for første gang en tår i potten . Han har overhovedet ikke vist interesse i hverken at sidde på toilet eller potte han har sagt nej hvis jeg spurgte ham han lige skulle prøve at se om han kunne tisse lidt på toiletet . men så her til aften sagde han selv"mig skal lige sidde potten" tror lidt det var for at trække tiden ud så han ikke skulle i seng for mens han sad rendte han konstant fra og til potten men lige pludselig kom der en tissetår ved godt det kan gå lang tid inden han gør det igen men nu har han da prøvet det

Ida og Emilie var begge helt renlige da de var 2 år og 6 mdr ,ved godt man ikke skal samligne men det kan nu godt være lidt svært

Mange hilsner en meget stolt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

anna-jonas

Tillykke med din dygtige dreng.................

Drenge er som regel lidt langsommere til at blive renlige end piger..........så ta' den med ro.

Anna er 3 år og 4 mdr.............og hun tisser i bukserne, når vi forsøger at tage den af. Hun siger hovsa..........nu tissede jeg vist.

Anmeld

6. januar 2010

Klitgaard

Ja han er dygtig min søn , har dog ikke gjort det siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.