Nååårh altså :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

TbCp

Her til jul havde jeg til hvert sæt af mine dagplejebørns forældre lavet et billede af deres barn, med sort baggrund og i sort/hvid, og så sat det i en fin ramme.
Idag, 1. dag efter ferien, kommer den ene mor og siger 1000 tak og at det bare var så godt et billede, om jeg mon havde et negativ da resten af familien også gerne ville have et. 
Jeg siger så at jeg bare lige kan maile det til dem. Så det gjorde jeg her til aften, sammen med endnu et billede jeg havde af deres datter.
Fik så denne mail tilbage

Hej Tina.
Hvor er de bare fede Tusind tak. 
Jeg ved godt, at Helle har sagt tak.
Men det var bare den bedste gave, du kunne have givet os.. Meget bedre end blot "endnu et stykke legetøj"
Hilsen
Alexander

Hej Tina.
Hvor er de bare fede Tusind tak. 
Jeg ved godt, at Helle har sagt tak.
Men det var bare den bedste gave, du kunne have givet os.. Meget bedre end blot "endnu et stykke legetøj"
Hilsen Alexander

Synes bare det var så dejlig en mail så måtte lige dele det med jer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

KWL

Altid dejligt at få positive tilbagemeldinger på det man gør

Sådan en mail kan da kun give et smil på læben

Anmeld

4. januar 2010

anna-jonas

Saml på disse tilkendegivelser, kære Tina.............og tag dem frem, i de perioder hvor det hele er noget møg, og du ikke gider mere.

Knus Mette

Anmeld

4. januar 2010

oo

aj hvor dejligt...men jeg ville nok også være et glad menneske hvis du var dagplejemor for mine børn

Anmeld

5. januar 2010

lion

Hvor er det da dejligt at få afvide at de blev glade for gaven, og at det var den bedste gave.

Dejligt at får at vide de synes om det man giver/gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.