Sove ude en hel weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Vingummien

Hvor gammel var jeres små da de sov ude en hel weekend fra fredag til søndag og hvordan tog de det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

grinbidderen

hejsa min søn har kun haft overnattet ude fra den ene til den anden dag men han ville være klar til at skulle overnatte hele weekenden hjemme hos bedste forældrene hvis det endelig var at de kunne, der er ingen der har problemer med at puttet vores dreng.. og han er 15 måndner..

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

hejsa min søn har kun haft overnattet ude fra den ene til den anden dag men han ville være klar til at skulle overnatte hele weekenden hjemme hos bedste forældrene hvis det endelig var at de kunne, der er ingen der har problemer med at puttet vores dreng.. og han er 15 måndner..

Emil er 17 og har kun sovet ude en gang og det var kun en nat. Men han er hel vild med dem han skal sove ved, er dem der har spurgt om de må få ham en ekstra nat, men ved ikke helt. Syntes det er svært for ved hvor hænget han var sidste gang hvor det kun var en nat da han kom hjem.

Anmeld

4. januar 2010

grinbidderen

suanne85 skriver:

Emil er 17 og har kun sovet ude en gang og det var kun en nat. Men han er hel vild med dem han skal sove ved, er dem der har spurgt om de må få ham en ekstra nat, men ved ikke helt. Syntes det er svært for ved hvor hænget han var sidste gang hvor det kun var en nat da han kom hjem.

søde du kunne aftale med dem han nu skal passe ved at de skal have ham fra fredag til søndag og at hvis de kan mærke på emil at han savner mor og far eller ik har lyst til at lege og være ved dem der skal passe at de enten kommer hjem med ham lørdag el at i selv henter ham hjem om lørdag... det tror jeg vi ville aftale hvis det var vores søn....

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

søde du kunne aftale med dem han nu skal passe ved at de skal have ham fra fredag til søndag og at hvis de kan mærke på emil at han savner mor og far eller ik har lyst til at lege og være ved dem der skal passe at de enten kommer hjem med ham lørdag el at i selv henter ham hjem om lørdag... det tror jeg vi ville aftale hvis det var vores søn....

Ja det er rigtigt nok. Hårdt at være en pylret mor altså

Anmeld

4. januar 2010

grinbidderen

suanne85 skriver:

Ja det er rigtigt nok. Hårdt at være en pylret mor altså

det skal man være nogen gange en pyldre mor men andre gange skal man bare tage springet og se hva  der sker og jeg er sikker på at emil nok skal hygge sig og have en rigtig god weekend med hygge slik osv...

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

det skal man være nogen gange en pyldre mor men andre gange skal man bare tage springet og se hva  der sker og jeg er sikker på at emil nok skal hygge sig og have en rigtig god weekend med hygge slik osv...

Årh nævn ikke slik, er min slik syge bror og hans kone han skal passes ved hehe

Men ved Emil eer vilde med dem. Sidst Franks datter var her stod hun ved siden af min brors kone og så kom Emil og vil op til hende og holdte om hende, han skulle lige markere at det var hans tante hehe. (sjovt for jeg kan faktisk ikke så godt lide min brors kone)

Anmeld

4. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Hvor gammel var jeres små da de sov ude en hel weekend fra fredag til søndag og hvordan tog de det?

Det er vist ikke mere end 1/2 år siden at Liva første gange sov ude en hel weekend. Så hun har været lige knap 2 år. Hun har så efterfølgende sovet ude med to overnatninger flere gange.
Som oftest kommer hun dog først derhen, hvor hun skal passes, fredag eftermiddag/aften og bliver hentet søndag formiddag.

Nu har hun så lige overnattet hos mine forældre fra d. 30/12 til d. 2/1 det er det længste hun endnu har overnattet ude og hold da fast hvor vi savnede hende d. 1. Og hele d. 2. gik vi og kiggede ud af vinduet for at se hvornår hun kom (mine forældre ville komme med hende om formiddagen)  

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Det er vist ikke mere end 1/2 år siden at Liva første gange sov ude en hel weekend. Så hun har været lige knap 2 år. Hun har så efterfølgende sovet ude med to overnatninger flere gange.
Som oftest kommer hun dog først derhen, hvor hun skal passes, fredag eftermiddag/aften og bliver hentet søndag formiddag.

Nu har hun så lige overnattet hos mine forældre fra d. 30/12 til d. 2/1 det er det længste hun endnu har overnattet ude og hold da fast hvor vi savnede hende d. 1. Og hele d. 2. gik vi og kiggede ud af vinduet for at se hvornår hun kom (mine forældre ville komme med hende om formiddagen)  

Sådan havde jeg det da Emil sov ude, om aften der hvor han var væk var det oki, men da jeg vågnede om lørdagen kunne jeg ikke finde ro igen og stod op og ventede bare på han kom hjem igen, løb også ned og hentede ham i bilen med det samme jeg så de kørte ind på p-pladsen og han var lige så vild som mig

Anmeld

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Nikoline har liiiige overnattet weekenden over hos sine bedsteforældre... ingen problemer der:0) hun elsker dem, og så længe vi er ude af syne hygger hun sig enormt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.