Hvor meget tøj ved feber og kamillethe????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.416 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Klumpe-dumpe

Lille Frk. Glæde har feber, 39,7. Kommer lige fra lægevagte, da jeg var bange for det var ørene igen. Men lægen mente det var baby-flu (som åbenbart husere rundt i DK pt.) hun er virkelig elendig

Fik en smule mad i hende hertil aften, og en flaske med 200ml. Men hun kunne næsten ikke åbne munden da hun spiste

Men nu er jeg i tvivl om hvor meget tøj hun skal ha´på. Altså hun er godt nok blevet puttet til nat nu, med en raket i nummeren.... Men som altid ved feber var hendes hænder og fødder iskolde.

Men hendes ben var kølige, mave normalt, men ryg, nakken og hovedet kogende.....

Jeg gav hende små strømper på, og et par bomuldsbukser, og så på en undertrøje uden ærmer.... Tænker lidt vi kan jo også komme til at fryse, hvis vi har feber, og når jeg går i seng kan jeg jo ikke lige tjekke hende hver 5. min om hun er kold eller varm....

Er det fint nok det jeg har givet hende på?

Tror også hun har ondt i halsen, det ser sådan ud, når hun synker. (lægen sagde hun var rød i halsen) Men så tænkte jeg om måske kamillethe kan hjælpe, men hvordan giver man det og laver det???

skal det være varmt, koldt eller lunken??? (og kan jeg lave det og putte det i flaske, og så lune det som ved mælken i flasken)

Knus Trine, som har så ondt af sin lille pullehøne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

KWL

Thea ligger lige nu på sofaen og har 39.5. Hun har lige fået noget panodil. Hun har bare trusser på men når jeg putter hende får hun en løs nattrøje på.

Husk at hun skal have en del at drikke. Is gælder også

God bedring til skatte pigen

Kristine

Anmeld

4. januar 2010

KWL

Hov - Kamillethe....

Lad det trække et par min. Put en smule sukker i ( En tsk. til 100 ml - tror jeg nok ca. ) Giv hende det i flasken når det er lunkent.

Sådan ville jeg gøre

Anmeld

4. januar 2010

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Hov - Kamillethe....

Lad det trække et par min. Put en smule sukker i ( En tsk. til 100 ml - tror jeg nok ca. ) Giv hende det i flasken når det er lunkent.

Sådan ville jeg gøre

Tak søde

God bedring til prinsesse-pigen, smutter ind til den grædende M igen

Anmeld

4. januar 2010

oo

øv altså god bedring til både Malucca og Thea

Anmeld

4. januar 2010

KWL

malucca09 skriver:

Tak søde

God bedring til prinsesse-pigen, smutter ind til den grædende M igen

Så lidt

Øv altså lille prinsesse - du må ikke have det så skidt.

Håber i får en rolig nat. Thea skal sove hos mig når hun har så høj feber. Men håber at få mere søvn end i nat

God bedring

Anmeld

4. januar 2010

anna-jonas

Det er fint, det du har givet hende på...........som regel når Ida eller Annaa er syg, har de en langærmet bomuldsbody og varme strømper på............så kan jeg dække dem til, eller afdække efter behov.

Rigtig god bedring med hende.............åhhhh.......altså.

Anmeld

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

jeg gør lidt som Mette.... tynd body og evt tynde bukser og så ingen varme i soveværelset...

øv altså, god bedring til malucca...... jeg er også syg.... det er på tilbagetog idag men det har holdt hårdt!!

Anmeld

7. januar 2010

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Så lidt

Øv altså lille prinsesse - du må ikke have det så skidt.

Håber i får en rolig nat. Thea skal sove hos mig når hun har så høj feber. Men håber at få mere søvn end i nat

God bedring

Malucca kunne så ikke lide Kamillethe, hun brækkede sig helt vildt.... i min seng

Rigtig god bedring til Thea det bette pus.

Anmeld

8. januar 2010

<3

Undertrøje, ble og uldstrømper.

Hvis hun havde halsbetændelse kan det jo godt give meget slim i halsen også med kamillete kan det godt løsnes for hurtigt og så kaster man op... jeg tænker om ikke hun ville have kastet op uanset hvad du havde kommet i hende...

Panodilen tager jo også smerter i halsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.