Lille Frk. Glæde har feber, 39,7. Kommer lige fra lægevagte, da jeg var bange for det var ørene igen. Men lægen mente det var baby-flu (som åbenbart husere rundt i DK pt.) hun er virkelig elendig
Fik en smule mad i hende hertil aften, og en flaske med 200ml. Men hun kunne næsten ikke åbne munden da hun spiste
Men nu er jeg i tvivl om hvor meget tøj hun skal ha´på. Altså hun er godt nok blevet puttet til nat nu, med en raket i nummeren.... Men som altid ved feber var hendes hænder og fødder iskolde.
Men hendes ben var kølige, mave normalt, men ryg, nakken og hovedet kogende.....
Jeg gav hende små strømper på, og et par bomuldsbukser, og så på en undertrøje uden ærmer.... Tænker lidt vi kan jo også komme til at fryse, hvis vi har feber, og når jeg går i seng kan jeg jo ikke lige tjekke hende hver 5. min om hun er kold eller varm....
Er det fint nok det jeg har givet hende på?
Tror også hun har ondt i halsen, det ser sådan ud, når hun synker. (lægen sagde hun var rød i halsen) Men så tænkte jeg om måske kamillethe kan hjælpe, men hvordan giver man det og laver det???
skal det være varmt, koldt eller lunken??? (og kan jeg lave det og putte det i flaske, og så lune det som ved mælken i flasken)
Knus Trine, som har så ondt af sin lille pullehøne
Anmeld