Anonym skriver:
vi har snakkede rigtig meget om det og det er ikke fordi jeg vil ha et fjernsyn frem for baby men mere fordi jeg heller ikke ønsker altid at skulle leve sparsomt... og jeg ønsker bestemt ikke at mine børn skal ønske alting men næsten ingenting få...
og ønsker da helt sikkert baby men er vildt angst ved tanken for der er så mange ting der dukker op i mit hovede...
Og vil helst sikkert fortryde hvis vi ikke prøver men det at vente er ikke en mulighed for os det er nu eller aldrig...
hmmm ja det er ikke nemt... Jeg kan godt følge dig i det der med at du ikke gider leve så sparsomt. Det vil jeg nemlig heller ikke selv. Jeg snakkede også lige med kæresten om her den anden dag at som det ser ud lige nu har vi ikke råd til et barn mere... (ikke at vi skal have et mere endnu. Jeg må lige berolige dem der evt kunne finde på at tro vi er i gang igen. hi hi), men ja det kan måske være I skal prøve det vi gjorde på et tidspunkt. I 3mdr fik vi bon'er på ALT vi købte og gemte dem. Så lavede jeg en oversigt over hvor mange penge vi havde brugt på
-mad
-vores datter (bleer, mos, mme osv)
-andre faste udgifter (transport, hygiejne, frisør, gaver osv)
-mad på farten (mcd, sunset, bageren...)
-slik, chips....
-fornøjelser (biograf, cafe,.....)
Unødvendige ting (en is, en bog, en cd....)
Efter 3mdr tog vi gennemsnittet af alle de ting hver for sig og fandt ud af hvor meget vi brugte på hver ting og så kan man bedre danne sig et overblik over hvad man bruger sine penge på og hvor man måske kan spare. Måske kunne det give jer et overblik over om I har råd eller ej og hvad I måske kunne gøre anderledes 
Anmeld