AV altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

SHERO

Jah blev så ikke før termin eller på terminen, hvilket egentlig også fint nok, er ikke så utålmodig (utroligt nok). Har ikke haft bækkenløsning eller andre gener i gravidteten, så nu bliver jeg liige lidt urolig, så håber nogen af jer kloge kvinder kan berolige mig lidt...

Jeg har SÅ ondt når jeg går, føles som om hele mit bækken er ved at falde ud, og gør ondt helt ned i benene, det er kun når jeg går, og smerten er konstant, der er intet når jeg sidder ned.

Er det bare fordi fødslen er nær og han står fast eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Unalisa

Tullen85 skriver:

Jah blev så ikke før termin eller på terminen, hvilket egentlig også fint nok, er ikke så utålmodig (utroligt nok). Har ikke haft bækkenløsning eller andre gener i gravidteten, så nu bliver jeg liige lidt urolig, så håber nogen af jer kloge kvinder kan berolige mig lidt...

Jeg har SÅ ondt når jeg går, føles som om hele mit bækken er ved at falde ud, og gør ondt helt ned i benene, det er kun når jeg går, og smerten er konstant, der er intet når jeg sidder ned.

Er det bare fordi fødslen er nær og han står fast eller?

jeg havde det præcis det samme som dig 1 uger før jeg fødte. det gik bare så ondt når jeg gik.. tror nok det er fordi du er så tæt på nu, og han er ved at finde vejen ud

Anmeld

4. januar 2010

SHERO

Limya skriver:

jeg havde det præcis det samme som dig 1 uger før jeg fødte. det gik bare så ondt når jeg gik.. tror nok det er fordi du er så tæt på nu, og han er ved at finde vejen ud

Det håber jeg, er ikke så god til at sidde stille :-D men rart at høre det ikke kun er mig... :-)

Anmeld

5. januar 2010

luckas-mor

jeg ved lige hvordan du har det.. jeg er så kun i 34+1 idag men har haft det på samme måde et stykke tid,, min han står med hovedet fast og det kan virkelig føltes som om mit bækken er ved a gå fra hinanden, specielt hvis jeg går eller ska vende mig i sengen

jeg har heller ikk haft bækkenløsning, men har så haft kraftige plukveer under min graviditet..
min mave er sunket helt vildt den sidste uge og der er smerterne blevet værre..

jeg vil tro det godt kan være fordi at din bebs har sat sig fast også fordi du er jo laangt henne, i forhold til mig hvor det alligevel er grunden

undskyld den lange smøre

natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.