Så blev min læge enig med sig selv om at det endelig var på tide at sende mig videre i systemet, efter 3 uger med for højt blodtryk og ødemer/vand helt oppe til knæerne
.
Efter mit blodtryk sagde 210/125 til morgen ringede jeg til ham og sagde at nu skulle jeg altså have en tid igen, da jeg kom ind til ham kl 11.30 var mit blodtryk faldet til 150/105, meget bedre - men stadig for højt jo..
Nå, mig og manden blev så henvist til CTG, så der kom vi ind og en rigtig sød jordmoderstuderende tog imod os. Blev spændt ind og så satte hun ellers maskinen igang, "det tager kun 20 min, jeg kommer igen om 10 og ser til dig
" Der lå jeg så og hørte på lillemandens hjertelyd og snakkede lidt med manden som var faldet hen i et gammelt se&hør (Se&Hør pigen
) Så kom den flinke JM-studerende ind igen, og gad vide om bebs så ikke syntes at han skulle falde i søvn midt i det hele, hvilket betyder at hun ikke kunne overvåge ham ordenligt, NÅ, mig om på siden og prøve igen.. det fortsatte 50 min.. puuh.. altså hårdt at ligge der og glo op i loftet når man er træt men ikke må falde i søvn..
Ventede derefter 40min på at få taget en blodprøve..
og mig som bare HADER nåle!!
Nu sidder jeg så bare og venter på at få svar fra FG for at finde ud af om der er noget galt...
Hvor jeg dog hader at vente!
Skulle lige ud med det...
Anmeld