Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du er lidt af en vinder ....ser det ud til.Eller din lækre tøs er så dejlig, at hun får præmier for det
Pt. ligger hun nr. 1 i "prinsesse-konkurrencen", og det har hun gjort længe nu, så jeg tvivler på, at det ændrer sig, inden den afsluttes hér den 10 januar
Så et forsigtigt TILLYKKE allerede herfra ...selvom det ikke er officielt afgjort endnu.Hun ER altså også bare en lækkerbidsken, hende Liva ...det skal da belønnes med præmier nu og da, hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JustAnotherName skriver: Du er lidt af en vinder ....ser det ud til.Eller din lækre tøs er så dejlig, at hun får præmier for det Pt. ligger hun nr. 1 i "prinsesse-konkurrencen", og det har hun gjort længe nu, så jeg tvivler på, at det ændrer sig, inden den afsluttes hér den 10 januar Så et forsigtigt TILLYKKE allerede herfra ...selvom det ikke er officielt afgjort endnu.Hun ER altså også bare en lækkerbidsken, hende Liva ...det skal da belønnes med præmier nu og da, hehe
Ja jeg krydser også lidt fingre for at det holder
Kunne rigtig godt bruge den sovepose
Uuh ja, sådan én ville også falde i god jord herhjemme.Den er da bare så fin.
Jeg krydser fingre for at den bliver Liva's ....det er jeg nu også ret sikker på
Forøvrigt er hende der lige nu ligger nr 3 (med små rottehaler og en påskelilje i hænderne) min klare favorit... hun er simpelthen bare for sød
Liva's billede er så sødt. Jeg også
TbCp skriver: Ja jeg krydser også lidt fingre for at det holder Kunne rigtig godt bruge den sovepose
Har du hørt mere om konkurrencen .....Har Liva ikke vundet ????
TbCp skriver: Forøvrigt er hende der lige nu ligger nr 3 (med små rottehaler og en påskelilje i hænderne) min klare favorit... hun er simpelthen bare for sød
Troede da klart at Anna var din favorit..........hmmmfff. Aj, har stemt på Liva...........kan godt huske det billede...........det var engang vi havde et gymnastik tema på NS........ikke???
Anna-jonas skriver: Troede da klart at Anna var din favorit..........hmmmfff. Aj, har stemt på Liva...........kan godt huske det billede...........det var engang vi havde et gymnastik tema på NS........ikke???
Anna er også virkelig en prinsesse og har også fået min stemme i konkurrencen
Men hende den lille "pippi" med blomsten er simpelthen bare SÅ kære altså.
Billedet af Liva er fra fastelavn sidste år
JustAnotherName skriver: Har du hørt mere om konkurrencen .....Har Liva ikke vundet ????
Nej har ikke hørt mere, men den kører vist resten af dagen idag
TbCp skriver: Nej har ikke hørt mere, men den kører vist resten af dagen idag
Ahh okay... Meeeen det skulle skismer undre mig meget, hvis I blev overhalet indenom nu - griner.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128