metal smag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.290 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

MichellaMalou

er det normalt at have metal smag i munden når man er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Koen.

ved ikke lige metalsmag, men de første 4 mdr havde jeg en underlig smag i munden

Men det havde nok os noget at gøre med at dagen bestod af opkast og tandbørsning

Anmeld

4. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har den også. Ligesom om der sidder et lag noget i svælg og gane - med metalsmag. Det plejer at hjælpe når jeg gurgler i mundskyld

Anmeld

4. januar 2010

Vial

frk.Quaade skriver:

er det normalt at have metal smag i munden når man er gravid?

Ja, det er helt normalt. Det skyldes, at kroppen producerer mere blod. Det kan udløse metalsmag i munden. Andre oplever det som, at fødevarer smager anerledes end tidligere.

Jeg har siden få dage efter befrugtningen haft en rusten cykel parkeret i munden...

Anmeld

4. januar 2010

MichellaMalou

KaMa skriver:

Ja, det er helt normalt. Det skyldes, at kroppen producerer mere blod. Det kan udløse metalsmag i munden. Andre oplever det som, at fødevarer smager anerledes end tidligere.

Jeg har siden få dage efter befrugtningen haft en rusten cykel parkeret i munden...

det lyder ikk særlig rart,, jeg troede først det var min piercing jeg havde som gjorder det men det har den aldrig gjort nemlig

Anmeld

4. januar 2010

Vial

frk.Quaade skriver:

det lyder ikk særlig rart,, jeg troede først det var min piercing jeg havde som gjorder det men det har den aldrig gjort nemlig

Har du fået bekræftet hos lægen, at du er gravid? Eller er du stadig i tvivl?

En metalsmag burde være et ret sikkert tegn. Det er jo en knap så kendt graviditetssymptom. Jeg fik det i hvert fald før, jeg vidste, at det skyldes graviditet, så jeg vidste da i hvert at det ikke var PSYKISK. Lige som kvalmen kunne være, hvis det var.

Anmeld

4. januar 2010

MichellaMalou

neej ikk endnu,, var meningen jeg ville ringe idag men jeg havde taget fejl af tiderne såå jeg ringede for sent

Anmeld

4. januar 2010

Vial

frk.Quaade skriver:

neej ikk endnu,, var meningen jeg ville ringe idag men jeg havde taget fejl af tiderne såå jeg ringede for sent

Okay - imponerende tålmodighed du har

Jeg havde da bare sparket døren ind hos lægen, hvis hun ikke tog den.. Sådan er vi så forskellige

Håber da, at det lykkes for dig i morgen så.

Anmeld

4. januar 2010

MichellaMalou

synes os det er ret utrolig men går ikk rigitg og tænker over det,, har bare altid spørgsmål omkring sådan noget,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.