nu forstår jeg : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Milka

bille har fået en fortand  vi har aldrig haft feber i forbindelse med tænder før, så det tænkte jeg slet ikke på i går ...

godt at vide hvad det var – eller er, for hun er stadig lidt sløj synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

bille har fået en fortand  vi har aldrig haft feber i forbindelse med tænder før, så det tænkte jeg slet ikke på i går ...

godt at vide hvad det var – eller er, for hun er stadig lidt sløj synes jeg

Dejligt at høre.... Jeg har nemlig taget Malutskis temp. og den lød på 39, men hun virker ok frisk (vil dog ikke spise og så kastede hun op i morges og en smule tynd mave)

Men den 23 dec. ved ørelægen sagde han der lå 8 tænder parat til at springe frem.... Og synes jeg kan se 2 fortænder og en ved siden af nu...

Men jeg var faktisk i tvivl om de kunne få så "høj" feber pga. tænder.... Men satser på Bille og co er feber-ramte pga bisserne.

Anmeld

4. januar 2010

Milka

malucca09 skriver:

Dejligt at høre.... Jeg har nemlig taget Malutskis temp. og den lød på 39, men hun virker ok frisk (vil dog ikke spise og så kastede hun op i morges og en smule tynd mave)

Men den 23 dec. ved ørelægen sagde han der lå 8 tænder parat til at springe frem.... Og synes jeg kan se 2 fortænder og en ved siden af nu...

Men jeg var faktisk i tvivl om de kunne få så "høj" feber pga. tænder.... Men satser på Bille og co er feber-ramte pga bisserne.

synes alligevel det er lidt spøjst for området ser overhovedet ikke ømt/rødt ud eller noget, men det er måske fordi tanden er kommet igennem (sådan lidt )

Anmeld

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

hvis man spørg lægerne kan de små ikke få feber af at få tænder.... det ene barn i min mødre gruppe får influenza hver gang der kommer tænder, og det viser sig at det gjorde moderen også!

Anmeld

4. januar 2010

Vinker

Iiih de drilske tænder - Tillykke med fortanden

Herhjemme bøvler vi meget med feber når der er tænder på vej!

Anmeld

4. januar 2010

susan82

Når bisserne kommer frem har Lærke altid haft høj feber gerne 39-40. Hvis der ikke er yderligere tegn på sygdom, så er det bisserne!

Lærke har altid et døgn efter tandfrembrud fået en lidt løbende næse i et par døgn...hvorfor er et godt spørgsmål.

Anmeld

5. januar 2010

lion

De kloge læger siger at feber og mave problemer er sygdom og ikk noget med de tænder der er på vej.

Men så er det ret komisk at Cassandra mere end en gang har været "syg" samtid med der kom tænder.

Men jo feber og tænder kan godt hænge sammen, har jeg fundet ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.