Lugtesansen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.186 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Mariekjellerup

Hej alle sammen..

Har i fået en bedre lugtesans siden i er blevet gravide, jeg kan simpelthen lugter alt, og det er faktisk møg træls, når man har kvalme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Risen

Mariekjellerup skriver:

Hej alle sammen..

Har i fået en bedre lugtesans siden i er blevet gravide, jeg kan simpelthen lugter alt, og det er faktisk møg træls, når man har kvalme.

ja meget.. Kan lugte alt muligt mærkeligt for eksempel hvad naboen skal spise. haha.. Men har også kvittet smøgerne så tror også det er en del af det..

Anmeld

4. januar 2010

Mariekjellerup

hehe lidt underligt...

jeg ryger heller ikke mere, kan jeg ikke, kaster op bare ved tanken

Anmeld

4. januar 2010

Risen

ja det er sku mærkelig at man får det sådan.. Tilgengæld sys jeg også hele tiden jeg får "forstoppet" næse.. Har du også det?

Anmeld

4. januar 2010

MetteT

Da jeg ventede Kathrine havde jeg også bare den ondeste lugtesans.. Det var helt vildt.. Ku lugte ALT og på lang afstand..

Knus Mette

Anmeld

4. januar 2010

Risen

MetteT skriver:

Da jeg ventede Kathrine havde jeg også bare den ondeste lugtesans.. Det var helt vildt.. Ku lugte ALT og på lang afstand..

Knus Mette

Jaaa, og det klameste er nok når man står i metroen og kan lugte folk spurt fra igår.. arrrd.. må  nogle gange stige ud og tage en anden metro..

Anmeld

4. januar 2010

Mariekjellerup

Risen skriver:

ja det er sku mærkelig at man får det sådan.. Tilgengæld sys jeg også hele tiden jeg får "forstoppet" næse.. Har du også det?

Ja har været snottet til i snart 14 dage nu hehe... men lugter stadig super godt...

Anmeld

4. januar 2010

Ha ha,,, Ja, her kan jeg også godt melde mig ind!! Det er de vildeste ting man kan lugte/dufte.. Min kæreste er ved at blive sindsyg over mig, fordi jeg brokker mig over noget lugter!!griner...  Det er sq meget spøjst at den ændrer sig så makant!!

Stine 22+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.