Lægetid og fortælle på arbejdet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu fordi jeg er i en anden 'overvågningskategori', end hvis det havde været helt normalt alle andre gange, så skal jeg jo allerede til lægen på mandag første gang. Altså 5+6. Men så lovede jeg også at sige det på arbejdet, så snart jeg igen vidste at jeg var gravid, så alt mit fravær i den forbindelse, vil være graviditetsbetinget fravær og de får de refunderet fra starten.

Så nu ved chefen det og der er bestilt lægetider. Så det er i hvertfald skønt.

Jeg sender masser af kærlighed og kærlige tanker til fnugget, så den mærker at vi VIL den og den skal BLIVE der

Og være sund og rask... alt imens mor bare går rundt og har jævn-døgns-kvalme... Zzz...

Så jeg har besluttet at holde en omsorgsdag for mig selv, hvergang jeg skal til lægen, så jeg kan pleje mig selv lidt og få slappet af ...

Men kvalme er min ven, for kvalme er = hormoner og hormoner passer på mit fnug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

82Miraklet

Zafir skriver:

Nu fordi jeg er i en anden 'overvågningskategori', end hvis det havde været helt normalt alle andre gange, så skal jeg jo allerede til lægen på mandag første gang. Altså 5+6. Men så lovede jeg også at sige det på arbejdet, så snart jeg igen vidste at jeg var gravid, så alt mit fravær i den forbindelse, vil være graviditetsbetinget fravær og de får de refunderet fra starten.

Så nu ved chefen det og der er bestilt lægetider. Så det er i hvertfald skønt.

Jeg sender masser af kærlighed og kærlige tanker til fnugget, så den mærker at vi VIL den og den skal BLIVE der

Og være sund og rask... alt imens mor bare går rundt og har jævn-døgns-kvalme... Zzz...

Så jeg har besluttet at holde en omsorgsdag for mig selv, hvergang jeg skal til lægen, så jeg kan pleje mig selv lidt og få slappet af ...

Men kvalme er min ven, for kvalme er = hormoner og hormoner passer på mit fnug

ej Altså Zafir, det er da lige gået min næse helt forbi.... STORT kæmpe TILLYKKE med det lille Fnug... Er helt sikker på at denne gang er lykkens gang....

Skønt så at have kvalme og ikke bare gå rundt og intet føler/mærker....

Stort Knus herfra...

Anmeld

4. januar 2010

Moderator

Maria82 skriver:

ej Altså Zafir, det er da lige gået min næse helt forbi.... STORT kæmpe TILLYKKE med det lille Fnug... Er helt sikker på at denne gang er lykkens gang....

Skønt så at have kvalme og ikke bare gå rundt og intet føler/mærker....

Stort Knus herfra...

Tusind tak

Anmeld

4. januar 2010

Vial

He he - jeg har det på samme måde!

Jeg NÆGTER at pive over min kvalme og kroniske metalsmag i munden. Dertil kan tilføjes, at mine bryster er ved at eksplodere samtidig med, at nogle åbenbart konstant stikker kødenåle i

Det er jo bare en bekræftelse på at kroppen samarbejder med pomfritten. Det gør mig tryg og glad.

I øvrigt så er vi præcis lige langt henne. Og jeg har også i dag fortalt min chef det. Det er selvfølgelig tidligt, men tænkte, at det ville være rart for ham at vide, så vi kunne forberede os stille og roligt til det.

Jeg skal til tryghedsscanning den 19. januar. Dagen efter tager vi et møde om, hvordan vi skal forberede os på, at jeg skal være væk.

Må dog indrømme, at jeg IKKE har sagt, at det er planlagt graviditet. Hvis jeg arborterer, vil jeg ikke risikere, at han fyrer mig inden jeg bliver gravid igen. Tror jeg ikke han vil gøre, men alligevel.

I øvrigt: STORT TILLYKKE MED GRAVIDITETEN.

Anmeld

4. januar 2010

missKat

Ajjj nej nej Zafir!!!!!!!! Det er da også gået min næse forbi..

hvor er det dog helt vildt fantastisk  stort tillykke og så krydser jeg alt hvad krydses kan 

Hvor er jeg dog bare glad på jeres vegne altså 

knus knus

Anmeld

4. januar 2010

Moderator

missKat skriver:

Ajjj nej nej Zafir!!!!!!!! Det er da også gået min næse forbi..

hvor er det dog helt vildt fantastisk  stort tillykke og så krydser jeg alt hvad krydses kan 

Hvor er jeg dog bare glad på jeres vegne altså 

knus knus

Hehe troede umuligt jeg kunne holde det hemmeligt for nogen mere herinde. Syns der er SÅ mange der har skrevet de sidste dage, siden jeg har testet positiv..

Tusind tak. Jeg er også rigtig positiv omkring mit fnug i mavsen

Anmeld

4. januar 2010

missKat

Zafir skriver:

Hehe troede umuligt jeg kunne holde det hemmeligt for nogen mere herinde. Syns der er SÅ mange der har skrevet de sidste dage, siden jeg har testet positiv..

Tusind tak. Jeg er også rigtig positiv omkring mit fnug i mavsen

Jamen jeg har bare være inde og ude, de sidste dage. Så har ikke "nærlæst" div kategorier, så jeg sidder da her og er yderst overrasket (på en yderst positiv måde) 

nyd kvalmen og det der følger med og pas på dig selv og fnuggi 

Anmeld

4. januar 2010

Moderator

missKat skriver:

Jamen jeg har bare være inde og ude, de sidste dage. Så har ikke "nærlæst" div kategorier, så jeg sidder da her og er yderst overrasket (på en yderst positiv måde) 

nyd kvalmen og det der følger med og pas på dig selv og fnuggi 

Nææ det er jo det

jeg nyder det også. Nu skal jeg i seng og prøve at nyde det, så jeg falder i søvn. Zzz.

Anmeld

4. januar 2010

missKat

Zafir skriver:

Nææ det er jo det

jeg nyder det også. Nu skal jeg i seng og prøve at nyde det, så jeg falder i søvn. Zzz.

sov rigtig godt så 

jeg ligger her på sofaen - plukveerne ruller ind, baby ruller rundt og sparker så den bærbare nærmest hopper rundt og jeg har hovedet fuld af snot... Så her går det godt 
jeg burde vel også gå i seng og synge en go nat sang for fisen, og så håbe den forstår en hentydning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.